logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۴
[ شناسه خبر : ۴۰۶۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
استاندار زنجان:

هم‌گرایی بین دستگاهای قضائی استان افزایشی است

هم‌گرایی-بین-دستگاهای-قضائی-استان-افزایشی-است-
استاندار زنجان گفت: پروژه مرکز بازتوانی ماده ۱۶ در زنجان افتتاح شد و باز برای تکمیل شدن نیاز به کار بیش‌تر دارد و با هم‌گرایی و تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌ها با هم این مهم تحقق یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محسن افشارچی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی با بیان اینکه پروژه مرکز بازتوانی در زنجان افتتاح شد و نیاز به کار بیش‌تر داشته و با هم‌گرایی و تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌ها با هم این مرکز محیا شده است اظهار کرد: برای این امر بازپروری و انجام برنامه‌های کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای برای ایجاد اشتغال برای گروه‌های هدف در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تعامل، هم‌افزایی و هم‌گرایی لازمه رسیدن به اهداف اصلی است ابراز کرد: به ثمر نشستن این پروژه نتیجه هم‌گرایی بین سازمان‌های مختلف از جمله قوه اجرائی بوده که نتیجه مطلوب داشته و با تعامل با دستگاه چند مشکل در حوزه‌های عمرانی حل شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: مرکز بازتوانی ماده ۱۶ شهید داود احمدی اگر به صورت دولتی در نظر گرفته می‌شد به نتیجه رسیدن آن زمان‌بر بود و باعث از بین رفت بودجه‌های بیت‌المال می‌شد.

وی با بیان اینکه زمین در نظر گرفته شده ۲۲ هکتار بوده که از طریق جهاد کشاورزی به این پروژه اختصاص داده شد تأکید کرد: در این کمپ می‌توان برنامه‌های مختلف در راستای بازپروری معتادان انجام داد و سازمان‌های دخالت در این امر تمام موارد مربوطه از قبیل گاز، آب، برق، خرید تخت و... را رایگان انجام داده‌ و خیران زنجانی در این امر خوش درخشیدند.

افشارچی تأکید کرد: امید است با تکمیل شدن پروژه تغییراتی در چهره شهر ایجاد شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر