logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۰۶۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان ابهر مطرح کرد:

اجرای ۲۰۰ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس

اجرای-۲۰۰-عنوان-برنامه-در-هفته-دفاع-مقدس
فرمانده سپاه شهرستان ابهر گفت: امسال ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرهای ابهر، هیدج و صائین‌قلعه اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علیرضا افشار امروز بعد از ظهر در نشست خبری که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت شهدای حرم و جبهه مقاومت گفت: دفاع مقدس حقیقتاً ثابت کرد که با تکیه بر الله می‌شود، نشدنی‌ها را به انجام و شعار ما می‌توانیم را به اثبات رساند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه، معنویت و دین‌داری است، افزود: در هشت سال دفاع مقدس ایثار و ازخودگذشتگی، تدبیر و خود باوری را شاهد بودیم.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر با بیان اینکه در دوران نقاهت انقلاب، دشمنان در فکر برچیدن جمهوری اسلامی ایران در عرض یک هفته بودند، تأکید کرد: در آن زمان ایران ارتش و تجهیزاتی نداشت ولی با روحیه خودباوری ثابت کرد که ما مردان روزهای سخت هستیم .

وی با توضیح اینکه امسال هم طبق روال سال‌های گذشته در هفته مقدس برنامه‌های شاخصی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، متذکر شد: هفته دفاع مقدس سال ۱۴۰۳ با شعار در راه فتح قله‌ایم، به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح شهرهای ابهر، هیدج و صائین‌قلعه برگزار می‌شود.

افشار خاطرنشان کرد: رویکرد سپاه این است در همه روستاها حداقل یک برنامه با موضوع دفاع مقدس اجرا شود و انصافاً برنامه‌های اجرایی، متنوع، ابتکاری و خلاقانه‌ هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته، تصریح کرد: دیدار با ائمه جمعه شهرستان، گلباران مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، رزمندگان و ایثارگران، همایش تجلیل از بانوان و آقایان پیشکسوت دفاع مقدس، رزمندگان و ایثارگران از برنامه‌های شاخص این هفته است‌.

فرمانده سپاه شهرستان ابهر با بیان اینکه در مدارس هم در کنار زنگ مهر مقاومت، یادواره شهدا و نمایشگاه‌ برگزار خواهد شد، ابراز داشت: خاطره‌گویی رزمندگان در مدارس را خواهیم داشت که در سال‌های گذشته مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت‌.

وی با اشاره به شهید شاخص شهرستان شهید حکمت‌الله رحمانی، عنوان کرد، یادواره این شهید در مسجد جامع شهر ابهر برگزار و یادواره شهدای شهرستانی نیز در امامزاده اسماعیل علیه‌السلام شناط برگزار می‌شود. 

افشار به برگزاری مسابقات ورزشی از جمله تیراندازی اشاره کرد و گفت: ۲۵ مورد اکران فیلم در سالن بصیرت و مدارس، رژه موتورسواری به مناسبت هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌هایی اجرایی در این هفته است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر