logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۰۶۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر کار‌آفرینی امید استان زنجان خبر داد:

رشد ۲۵۱ درصدی پرداخت تسهیلات در زنجان

رشد-۲۵۱-درصدی-پرداخت-تسهیلات-در-زنجان
مدیر کار‌آفرینی امید استان زنجان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۲ به مقدار ۲۵۱ درصد افزایش داشته است که به تبع آن مردم شهرستان ماهنشان نیز از این افزایش مبلغ تسهیلات بهره‌مند شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید زنجان، جلسه کمیته اشتغال شهرستان ماهنشان برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این جلسه جمشید مقدم‌پناه گزارشی از عملکرد صندوق در تمام حوزه‌ها و تسهیلات پرداخت شده در حوزه اشتغال، تسهیلات تبصره ۱۸، نهضت احیا و سایر موارد ارائه کرد و به تشریح سیاست‌های جدید اعتباری صندوق پرداخت.

 وی در ادامه با بیان اینکه عملکرد استان طی یک و نیم سال گذشته مطلوب بوده است افزود: پرداخت تسهیلات در سال ۱۴۰۲ در مقایسه با سال 1401 به میزان ۲۵۱ درصد رشد داشته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان زنجان تصریح کرد: به طبع این افزایش تسهیلات، مردم شهرستان ماهنشان نیز از این افزایش مبلغ بهره‌مند شده‌اند.

در پایان فرماندار شهرستان ماهنشان محمدی ضمن تشکر از عملکرد صندوق کارآفرینی امید پیشنهاد داد، جلسه‌ای در روزهای آتی جهت شناسایی و حمایت از  فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان ماهنشان با حضور بخشداران، دهیاران، فعالان اقتصادی شهرستان ماهنشان و صندوق کارآفرینی امید برگزار شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر