logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۷
[ شناسه خبر : ۴۰۶۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان خبر داد:

آغاز عملیات حفاری چاه جدید در ماهنشان

آغاز-عملیات-حفاری-چاه-جدید-در-ماهنشان
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: عملیات حفر چاه جدید در شهر ماهنشان آغاز شده و تا چند روز دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

علی‌محمد نادرخانی در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: عملیات حفر چاه جدید در شهر ماهنشان آغاز شده و تا چند روز دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این طرح شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۹۰ متر است افزود: چاه مذکور به عنوان چهارمین چاه تامین آب شهر ماهنشان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان تصریح کرد: برای اجرای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی هزینه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده طرح دیگری برای تامین آب شرب پایدار در ماهنشان در نظر گرفته شده است که طی آن یک حلقه چاه و احداث خط انتقال به طول پنج کیلومتر جهت تامین آب پایدار شهر اجرا خواهد شد.

نادرخانی با اشاره به کاهش منابع آبی در استان بیان کرد: میزان آب‌دهی چاه‌های تامین آب شهر ماهنشان نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر این نکته که اجرای طرح‌های آبرسانی روستایی در اولویت شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار دارد گفت: امسال ۱۳ طرح آب‌رسانی روستایی در شهرستان ماهنشان در دست اجرا قرار دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر