logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۰۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر مطرح کرد:

برپایی ۲۴۵ پایگاه به‌مناسبت جشن عاطفه‌ها در ابهر

برپایی-۲۴۵-پایگاه-به‌مناسبت-جشن-عاطفه‌ها-در-ابهر
رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر گفت: امسال در مجموع ۲۴۵ پایگاه نیکوکاری با عنوان جشن عاطفه‌ها در سطح میادین عمومی شهری و میعادگاه‌های نماز جمعه، مراکز نیکوکاری و مدارس ایجاد می‌شود.

سید مهدی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در خصوص برگزاری جشن عاطفه‌ها با هدف ترویج سنت حسنه انفاق و نیکوکاری گفت: جشن عاطفه‌ها در قالب سه مرحله در سطح میادین و معابر عمومی، میعادگاه‌های نماز جمعه، مراکز نیکوکاری و مدارس برگزار می‌شود که این طرح از ۲۲ شهریور تا پایان شهریور ماه در معابر عمومی و روز جمعه ۲۳ شهریور در مصلی و میعادگاه‌های نماز جمعه و روز شنبه ۷ مهر ماه در سطح مدارس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: طی سال گذشته حدود ۲ میلیارد تومان بصورت نقد و کالا توسط خیران و نیکوکاران شهرستان در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود، این میزان در سال جاری با افزایش چشمگیری همراه باشد.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر تعداد دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد خمینی (ره) شهرستان را ۷۰۲ نفر دانش‌آموز اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۶۷ نفر دانش‌آموز دختر و مابقی پسر هستند، ۳۸ نفر دانشجو نیز تحت حمایت هستند.

میرحسینی، ترویج سنت حسنه انفاق نیکوکاری خیر و احسان در سطح جامعه، تأمین بخشی از نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان بی‌بضاعت در آستانه شروع سال تحصیلی جدید و هدف‌سازی و هدایت انفاق مردم در جهت تحصیل فرزندان خانواده‌های نیازمند را از جمله اهداف برگزاری این جشن اعلام کرد.

وی با اشاره به اجرای پویش مشق همدل در سطح استان و توزیع کمک‌های جمع‌آوری شده به صورت هدفمند بین دانش‌آموزان نیازمند، افزود: مبلغ میانگین هر بسته تحصیلی ۹۰۰ هزار تومان است که از خیران و مردم نیکوکار دعوت می‌شود با تأمین حداقل یک بسته تحصیلی در این پویش مشارکت داشته باشند.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ابهر با اشاره به شیوه‌های مشارکت مردمی در پویش مشق همدلی با هدف تأمین مایحتاج دانش‌آموزان نیازمند اظهار کرد: واریز به کارت بانکی: ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۴۹۹۲ و شماره کارت‌های اعلامی توسط دفاتر امداد در شهرستان‌ها، کد دستوری: #۰۲۴۲*۸۸۷۷* و واریز به حساب بانکی: ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۲۶۳۴۴۰، کدهای کیو آر ( QR) و سایت امداد به آدرس: www.emdad.ir از راه‌های مشارکت است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر