logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴
[ شناسه خبر : ۴۰۶۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

برگزاری 6000 عنوان برنامه در هفته دفاع‌مقدس

برگزاری-6000-عنوان-برنامه-در-هفته-دفاع‌مقدس
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از ‍ از برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در سطح استان خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سردار جهانبخش کرمی، ظهر امروز در نشست خبری با رسانه‌ها از برگزاری بیش از ۶ هزار برنامه متنوع به مناسبت هفته دفاع‌مقدس در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: رژه نیروهای مسلح، برگزاری یادواره شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا بخشی از این برنامه‌ها است.

بیشتر بخوانید

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش الی‌بیت‌المقدس در زنجان بیان کرد: این رزمایش با حضور ۱۰ هزار بسیجی در پادگان مالک‌اشتر زنجان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تأکید بر اهمیت آمادگی همیشگی نیروهای مسلح، عنوان کرد: بسیج به عنوان بازوی توانمند انقلاب اسلامی، همواره در خط مقدم مقابله با تهدیدات دشمن قرار داشته و در عرصه‌های مختلف از جمله محرومیت‌زدایی، نقش‌آفرینی می‌کند.

وی همچنین به آمادگی بالای یگان‌های مستقر در مرزهای کشور اشاره کرد و گفت: سپاه و بسیج با بهره‌گیری از تجربیات دوران دفاع مقدس، همواره در آماده‌باش کامل هستند تا از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

سردار کرمی با تأکید بر فداکاری‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدای ما حماسه‌های بزرگی آفریدند و با نثار جان خود، از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی افزود: جنگ تحمیلی ریشه در تشکیل جمهوری اسلامی ایران داشت. شعار استقلال‌طلبی و عدم وابستگی به شرق و غرب که پس از انقلاب مطرح شد، باعث نگرانی دشمنان انقلاب شد و آن‌ها برای مقابله با این نظام جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی را به راه انداختند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، با اشاره به تلاش‌های ضد انقلاب و حمایت‌های بیگانگان از آن‌ها، گفت: دشمنان انقلاب با حمایت از گروهک‌های ضد انقلاب، تلاش داشتند تا ایران را تجزیه کنند و به اهداف شوم خود دست یابند که ترور بیش از ۱۷ هزار نفر از بهترین فرزندان این مرز و بوم، گواه این مدعاست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی، مردم ایران با تمام وجود پای کار آمدند و با دفاع جانانه از کشور، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند. ابرقدرت‌ها با تصور اینکه با یک اقدام نظامی می‌توانند انقلاب اسلامی را از بین ببرند، به ایران هجوم آوردند؛ اما ملت ایران با مقاومت خود، این توطئه‌ها را نقش بر آب کردند.

در مجموع، به گفته سردار کرمی، جنگ تحمیلی نتیجه توطئه‌های دشمنان انقلاب بود که با هدف براندازی نظام اسلامی و تجزیه ایران صورت گرفت. اما ملت ایران با ایستادگی و مقاومت خود، این جنگ را به پیروزی رساندند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر