logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۰۶۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر:

همه روستاها از آب پایدار بهره‌مند می‌شوند

همه-روستاها-از-آب-پایدار-بهره‌مند-می‌شوند
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ابهر گفت: ما در تلاش هستیم همه روستاهای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهرستان ابهر در سال آینده از آب پایدار برخوردار شوند.

علی‌اصغر گنج‌خانلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: شهرستان ابهر دارای ۶۱ روستای دارای سکنه است که ۳۷ روستا تحت پوشش اداره آب و فاضلاب قرار دارند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه ۱۳ طرح آب‌رسانی در شهرستان ابهر که با تنش آبی مواجه هستند در حال انجام است، افزود: برای اجرای این طرح‌ها ۱۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان ابهر با تأکید بر اینکه با اجرای این طرح‌ها ۶ هزار نفر در شهرستان ابهر از آب شرب سالم و پایدار برخوردار می‌شوند، تصریح کرد: در حال حاضر در ۱۳ روستا تنش آبی وجود دارد که در حال انجام عملیات‌های عمرانی برای رفع تنش آبی هستیم و از این تعداد آب شرب بعضی از روستاها تأمین شده است.

وی با توضیح اینکه ما در تلاش هستیم تا یک سال آینده همه روستاها از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شوند، متذکر شد: در سال جدید نیز با تمام توان در راستای آبرسانی به روستاهای مورد نظر در قالب این طرح کار خواهیم کرد تا موجبات رضایت‌مندی مردم و بهره‌مندی هرچه بیش‌تر از نعمت آب شرب فراهم شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر