logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۰۶۱۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی:

سیاست‌های مسکن ملی به ضرر اقشار آسیب‌پذیر است

سیاست‌های-مسکن-ملی-به-ضرر-اقشار-آسیب‌پذیر-است
نماینده ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از شیوه تقسیط تسهیلات مسکن ملی، این سیاست‌ها را مغایر با حمایت از اقشار آسیب‌پذیر دانست و خواستار بازنگری در نحوه پرداخت اقساط و تطبیق آن با توان مالی متقاضیان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ منصور علیمردانی طی تذکری به وزرای مسکن و شهرسازی و نیرو نسبت به تقسیط نامناسب تسهیلات مسکن ملی و قطعی‌های مکرر برق در صنایع استان زنجان انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اقساط تعیین‌شده برای طرح مسکن ملی، این مبالغ را خارج از توان مالی متقاضیان واقعی مسکن دانسته و خواستار تقسیط عادلانه و متناسب با وضعیت اقتصادی این قشر شد.

نماینده ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: با کدام انصاف و کدام قانون، حمایت از اقشار آسیب‌پذیر را با چنین سیاستی دنبال می‌کنید؟ تقسیط عادلانه بر اساس توان مالی مردم، انتظار زیادی نیست و باید عملی شود.

علیمردانی همچنین به مشکل قطعی‌های مکرر برق در صنایع استان زنجان اشاره کرد و افزود: استمرار این قطعی‌ها، خسارات سنگینی به صنایع استان وارد کرده است. توزیع برق در صنایع استان نسبت به سایر نقاط کشور نامتناسب است و وزارت نیرو باید اقدامات لازم را برای توزیع عادلانه برق در کل کشور، به‌ویژه در استان زنجان، انجام دهد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر