logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۱
[ شناسه خبر : ۴۰۶۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سواد‌آموزی استان زنجان مطرح کرد:

«الف تا» رویدادی برای انتشار ایده‌ها

«الف-تا»-رویدادی-برای-انتشار-ایده‌ها-
معاون سواد‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: برگزاری رویداد «الف تا» در راستای شناسایی، انتشار تجارب و ایده‌های تحول‌آفرین مدرسه‌ای انجام می‌شود.

علی حیاتی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه برای اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین که به‌عنوان برنامه تربیتی آموزش و پرورش است، گفت: رویداد «الف تا» سامانه‌ای برای بارگذاری اثرات و ایده‌های خلاقانه جامعه فرهنگی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: معلمانی که در حوزه‌های مختلف نگاه‌ها، برنامه‌های تحولی و خلاقانه در حوزه مدیریت مدرسه، فرایند‌های یادگیری، تربیت‌بدنی و مدارس اثرات پیشتاز دارند در این سامانه بارگذاری می‌کنند.

معاون سواد‌آموزی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه ایده‌های خلاقانه در قالب مستنداتی تدوین و بارگذاری می‌شوند، عنوان کرد: پس از ثبت آثار مانند کلیپ، عکس و متن ادبی در سامانه، نوبت به مرحله داوری می‌رسد.

 وی ادامه داد: نفرات تا یک مرحله‌ای برگزیده استانی و در مراحل بالاتر برترین کشوری می‌شوند. یک هزار و ۸۰۰ اثر از استان زنجان در سامانه ثبت شده بود، که از این تعداد ۷۳ مورد برگزیده استانی و ۷ اثر برتر کشوری شدند.

حیاتی با اشاره به اینکه با شروع سال تحصیلی این رویداد آغاز و تا اواخر اردیبهشت ماه فرایند تولید، تکثیر و معرفی ایده‌ها وجود دارد، ابراز کرد: پس از فرایند ثبت سامانه بسته و داوری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: نتایج آثار اواخر شهریور ماه هر سال ارائه باید شود. دومین سال است که این برنامه اجرا می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر