logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۴۰۶۰۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر مطرح کرد:

انجام ۹ مورد بازگشایی معابر در ابهر

انجام-۹-مورد-بازگشایی-معابر-در-ابهر-
شهردار ابهر گفت: امسال توانستیم تا این مرحله تعداد ۹ واحد از توافقاتی که در سطح شهر ابهر و نواحی شش‌گانه انجام شده بود تعریض و بازگشایی کنیم‌.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: در راستای سیاست‌گذاری‌های شورای اسلامی شهر ابهر مبنی بر تعریض و بازگشایی در معابر به جهت حذف ترافیک شهری و همچنین بحث سیما و منظر شهر امروز شاهد بازگشایی مسیر خیابان شهید ابوالحسن شریفی واقع در محله حیدرآباد شریف آباد هستیم.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این اتفاق مهم به همت اعضای شورا و مجموعه شهرداری و همچنین توافقی که با مالک یعنی پدر شهید ابوالحسن شریفی انجام شده بود محقق گشت، افزود: امسال توانستیم تا این مرحله تعداد ۹ واحد از توافقاتی که در سطح شهر ابهر و نواحی شش‌گانه انجام شده بود تعریض و بازگشایی کنیم‌.

شهردار ابهر با اشاره به اینکه در راستای اهداف و برنامه‌های تعیین شده و شعاری که امسال برای بحث تعریض و بازگشایی در نظر گرفتیم بتوانیم شاهد اتفاقات خوبی در سطح شهر ابهر باشیم، تأکید کرد: برای تحقق این امر نیازمند مساعدت مردم و همکاری آنان در بحث بازگشایی‌ها هستیم.

وی به بازگشایی در خیابان شهید مطهری، اشاره کرد و افزود: در راستای خدمت‌رسانی به شهروندان و سیاست‌گذاری اعضای شورای اسلامی در بحث تعریض و بازگشایی معابر جهت حذف ترافیک از محدوده‌های اصلی و محل‌های پرتردد شهر و سیما و منظر شهری بازگشایی ملک ارجمندی نیز انجام شد.

حیدری با بیان اینکه این ملک ۴۴۴ متر مربع است که با توافق و تهاتر انجام شده با زمین و ملک تجاری این بازگشایی محقق می‌شود، ادامه داد: برنامه‌هایی که شورای شهر و شهرداری دارد در راستای کم شدن حجم ترافیک در شهر ابهر خواهد بود تا حجم ترافیک به کم‌ترین حد خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: بحث زیباسازی و توجه به منظر شهری از اهداف دیگر تعریض‌ها در معابر است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر