logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۵
[ شناسه خبر : ۴۰۶۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه هیدج:

توجه به ظرفیت‌های داخلی موجب پیشرفت می‌شود

توجه-به-ظرفیت‌های-داخلی-موجب-پیشرفت-می‌شود
امام جمعه هیدج گفت: برای پیشرفت کشور دولت چهاردهم باید یک‌سری کارها را که انجام بدهد، یکی از آن‌ها توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی و اقلیمی کشور و عدم اعتماد به نسخه‌های غربی و بیگانگان است.

حجت‌الاسلام اسدالله زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: برای پیشرفت کشور دولت چهاردهم باید یک‌سری کارها را که انجام بدهد، یکی از آ‌‌ن‌ها توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی و اقلیمی کشور و عدم اعتماد به نسخه‌های غربی و بیگانگان است، در هر دوره‌ای اعتماد صورت گرفته ضرر کرده و آسیب دیدیم.

بیشتر بخوانید

 وی با بیان اینکه از دشمن‌شناسی هم نباید غفلت بکنیم، افزود: نباید ساده‌لوحانه بیاندیشیم که دشمن دیگر دشمنی‌اش را جمع کرده‌ایم باید توجه داشته باشیم که بحث دیگری که می‌تواند کشور را تعالی و پیشرفت بدهد، وجدان کاری است. هر کسی هر جا تنبلی کند، این کشور تعالی و پیشرفت پیدا نمی‌کند.

امام جمعه هیدج با تأکید براینکه با مدیریت انقلابی، جهادی، پرتحرک می‌توان کشور را از گردنه‌های سخت عبور بدهد، تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف دولت مبارزه با فساد است و علاوه بر مبارزه با فسادهای مالی باید با فسادهای فرهنگی هم مبارزه کرد. 

وی با توضیح اینکه دولت نباید نسبت به بی‌حجاب بی‌تفاوت باشد، متذکر شد: با زیر سوال بردن طرح نور نیروی انتظامی و کم‌رنگ کردن فعالیت‌های مؤثر این ارگان مشکلات بیش‌تر خواهد شد.

زارعی با اشاره به حدیثی از پیامبر عظیم‌الشان اسلام ابراز کرد: دنیادوستی، دنیاطلبی، اشرافی‌گری، تنبلی و تجمل‌گرایی و میل به ثروت‌اندوزی و انباشته‌سازی ثروت خطاست و باید از این‌ها رخت ببندیم و دوری کنیم تا کشور در مسیر تعالی قرار بگیرد و اگر این مسائل واقعاً عملی شود، می‌توان تحریم‌های دشمن را خنثی کرد و بر دشمنی دشمنان فائق آمد.

وی به نظارت بیش‌تر بازار خودرو تأکید کرد و اظهار داشت: نظارتی بر روی قیمت تعمیر ماشین و خرید خودرو وجود ندارد هر کسی باید در وظیفه خود نظارت درست انجام بدهد تا اینکه این مشکلات برای افراد و مردم احیاناً پیش نیاید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر