logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷
[ شناسه خبر : ۴۰۶۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

فلسطین محور همبستگی جهان اسلام است

فلسطین-محور-همبستگی-جهان-اسلام-است-
امام جمعه شهرستان طارم گفت: فلسطین محور وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است و آزادی آن از شر رژیم صهیونیستی نزدیک است.

حجت‌الاسلام مهدی منصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با بمباران و انجام اقدامات غیرانسانی در فلسطین و غزه دست به کشتار افراد بی‌دفاع زیادی زده و مسئله فلسطین مختص جهان اسلام نیست اظهار کرد: این مشکل به تمام مردم آزادی‌خواه جهان ارتباط دارد.   

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی سالیان سال است دست از اشغال مردم غزه و فلسطین برنداشته و هیچ حقوق بشری در برابر این ناعدالتی اعتراض یا اقدامی نکرده است ابراز کرد: رمز موفقیت و پیروزی مردم غزه اتحاد و همبستگی تمام مسلمانان جهان با هم است تا با توجه به این مهم بتوانند بر رژیم صهیونیستی غلبه کنند.  

امام جمعه شهرستان طارم با اشاره به اینکه رژیم غاصب در عملیات طوفان‌الاقصی شکست سختی از جوانان مقاومت خورده است و این شکست را تاکنون‌ قبول نکرده است ادامه داد: رژیم کودک‌کش با کشتن افراد بی‌گناه سعی در مظلوم نمایی دارد و غافل از اینکه تمام جهان شاهد وحشی‌گری رژیم کودک‌کش صهیونیستی بوده و رسانه در این مورد به بهترین شکل وارد شد و با بیان حقایق چهره خبیث این رژیم را بر همگان روشن کرد.    

وی گفت: اتحاد و وحدت بین جامعه اسلامی رمز موفقیت در برابر رژیم منحوس صهیونیستی است و اگر کشورهای مسلمان دست در دست هم دهند باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد و رژیمی به نام رژیم منحوس صهیونیستی ریشه‌کن خواهد شد.  

امام جمعه شهرستان طارم ابراز کرد: امروزه در مسئله فلسطین شاهد هستیم چندین سال است که در سایه ایستادگی و مقاومت در برابر رژیم جعلی و کودک‌کش و حامیان آن پیروز میدان شده و در ظاهر کشته و خسارت زیادی داده است ولی در باطن پیروز میدان مردم مظلوم فلسطین است.   

منصوری بیان کرد: سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی نسبت به کشورمان ایران اظهار کرد که «ایران حرم است اگر این حرم امن نباشد جاهای دیگر هم امنیت نخواهد داشت و نخواهد ماند».   

وی اضافه کرد: سربازان و مدافعان حرم امروز در منطقه در حال جنگ هستند و ایستادگی آنان در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان آن را زمین‌گیر کرده و دشمن از اقتدار و قدرت ملت‌های مسلمان آگاه است و  پرچمدار میدان در منطقه ایران اسلامی است.

 امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: فلسطین محور وحدت و یکپارچگی جهان اسلام است که آزادی آن از شر رژیم صهیونیستی نزدیک است.

 منصوری عنوان کرد: رژیم صهیونیستی با انجام اقدامات ضد حقوق بشر سعی در بزرگ‌نمایی دارد غافل ازآنکه جهان چهره زشت و پلید این رژیم را دیده و واقعیت‌ها دیگر پنهان نیست.

وی تأکید کرد: رژیم کودک‌کش صهینیستی از عمد بر قسمت‌هایی از غزه بمب و گلوکه خالی می‌کند که در هیچ جای دنیا مطرح نشده است افراد بی‌دفاع زن، مرد، پیر و جوان برای در امان ماندن از این حملات به مدارس و بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند و زیر گلوله‌های رژیم صهیونیستی جان می‌دهند.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر