logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵
[ شناسه خبر : ۴۰۵۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

دعای فرج مانع نا‌امیدی انسان می‌شود

دعای-فرج-مانع-نا‌امیدی-انسان-می‌شود
امام جمعه قیدار گفت: برای شناخت امام زمان (ع) چندین نشانه وجود دارد که یکی از نشانه‌ها خواندن دعای فرج آن حضرت است که باعث می‌شود انسان‌ها نا‌امید نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ به مناسبت آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) جشنی با حضور مسئولان و جمع کثیری از مردم در جوار مطهر حضرت قیدار النبی (ع) شهر قیدار برگزار شد.

بیشتر بخوانید

در این مراسم حجت‌الاسلام علی موسوی با تبریک حلول ماه ربیع الاول و آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) و هم چنین پیشاپیش آغاز هفته وحدت به ویژگی‌های بارز امام زمان (عج) اشاره کرد و بیان داشت: حضور مردم در این جشن‌ها یکی از ویژگی‌ها در شناخت آن حضرت در زمان غیبت است زیرا کسانی که دارای عقل و فهم هستند دارای نشانه‌های افضل‌اند یعنی آن حضرت را می‌بینند.

وی با بیان اینکه برای شناخت امام زمان (ع) چندین نشانه وجود دارد افزود: یکی از نشانه‌ها همان واجبات مثل نماز و روزه و واجبات اجتماعی، سیاسی و فرهنگی است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: دومین نشانه ترک محرمات است که باید در این راه از گناه‌کردن دوری کرد.

وی اضافه کرد: سومین نشانه خدمت به مردم و داشتن حس خدمت به مخلوقات و عاشقانه در این راه و در بین مردم بودن است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: چهارمین نشانه خواندن دعای فرج حضرت است که باعث می‌شود انسان‌ها نا‌امید نشوند.

وی با بیان اینکه مردم‌داری و توصیه کردن به مردم و سفارش آنان و تربیت در این راه برای ظهور آن حضرت از دیگر نشانه‌های شناخت امام زمان (ع) است گفت: همت والای مردم باید سال به سال در برگزاری هر چه بیش‌تر این گونه مراسمات مخصوصاً ایام جشن حضرت ولی عصر (عج) بیش‌تر و باشکوه‌تر شود.

این مراسم با مدیحه سرائی مداح اهل بیت و پذیرایی به اتمام رسید.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر