logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۱۲
[ شناسه خبر : ۴۰۵۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری کارگاه نیم‌روزه تدبر قرآن در خرم‌دره

برگزاری-کارگاه-نیم‌روزه-تدبر-قرآن-در-خرم‌دره
سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری کارگاه نیم‌روزه آشنایی با تدبر در قرآن کریم با حضور حجت‌الاسلام حسین صبوحی در شهرستان خرم‌دره خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛  و به نقل از  نبض سحر، حجت‌الاسلام حمید حسنی از برگزاری کارگاه نیم‌روزه آشنایی با تدبر در قرآن کریم در شهرستان خرم‌دره خبر داد: این کارگاه با هدف ترویج فرهنگ تدبر در قرآن کریم و با حضور حجت‌الاسلام حسین صبوحی، مدیر مؤسسه تدبر در کلام وحی قم، در سالن اجتماعات دانشگاه کار شهرستان خرم‌دره برگزار شد.

بیشتر بخوانید

حسنی با اشاره به استقبال پرشور طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم از این کارگاه، افزود: شرکت‌کنندگان پس از پایان دوره، مدرک معتبر از سوی سازمان دارالقرآن الکریم دریافت خواهند کرد.

وی همچنین یادآور شد: در این کارگاه، مباحث عمومی تدبر در قرآن کریم توسط حجت‌الاسلام صبوحی ارائه شد تا شرکت‌کنندگان با اصول و مبانی تدبر آشنا شوند.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان تاکید کرد: کلاس‌های تدبر در قرآن کریم در سطوح ۱ تا ۳ در شهرستان خرمدره، با حضور اساتید مورد تایید سازمان دارالقرآن الکریم، به‌صورت مستمر برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از زمان برگزاری این کلاس‌ها می‌توانند با ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره تماس حاصل کنند.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر