logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان:

هوای زنجان خنک می‌شود

هوای-زنجان-خنک-می‌شود
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: عبور امواج ضعیفی از منطقه باعث رشد ابر، افزایش موقت سرعت وزش باد به حد نسبتاً شدید و رگبار محلی باران و رعد و برق در برخی مناطق استان شده و باعث خنکی هوا می‌شود.

مرتضی قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه برای امروز عبور امواج ضعیفی از منطقه باعث رشد ابر، افزایش موقت سرعت وزش باد به حد نسبتاً شدید و رگبار محلی باران و رعد و برق در برخی مناطق استان پیش‌بینی می‌شود اظهار کرد: هشدار زرد هواشناسی صادر شده تا عصر امروز پایدار است.

بیشتر بخوانید

وی گفت: روز یکشنبه شرایط جوی پایدارتر خواهد بود ولی همچنان احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق در برخی مناطق وجود خواهد داشت.   

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان زنجان ابراز کرد: روز دوشنبه شرایط نسبتاً پایدار در سطح استان برقرار است و دمای هوا از امروز تا روز یکشنبه روندی کاهشی خواهد داشت ولی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه مجدداً افزایش می‌یابد.

قدیمی افزود: طی شبانه‌روز گذشته سلطانیه با ۱۰ درجه سانتی‌گراد کم‌ترین و باش قشلاق گرماب با ۳۶ درجه بیش‌ترین میزان دما را در استان ثبت کردند.

وی تصریح کرد: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۳۰، ابهر و خرمدره ۱۵ و ۲۹، آب‌بر ۱۵ و ۳۲، قیدار ۱۳ و ۳۰، سلطانیه ۱۰ و ۳۱ و ماهنشان ۱۵ و ۳۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر