logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۷
[ شناسه خبر : ۴۰۵۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان طارم:

هدف اصلی دشمن ایجاد اختلاف است

هدف-اصلی-دشمن-ایجاد-اختلاف-است
امام جمعه شهرستان طارم گفت: : ایجاد دو قطبی بین شیعه و سنی زمینه‌ساز انواع نزاع و درگیری‌های قومی و مذهبی است هدف اصلی دشمن ایجاد اختلاف است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام مهدی منصوری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان طارم با بیان اینکه 12 ربیع‌الاول آغاز هفته وحدت را گرامی می‌داریم اظهار کرد: وجود نورانی پیامبر اکرم (ص) بزرگ‌ترین مایه وحدت در همه ادوار بود و امروز هم می‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ایجاد اختلاف و تفرقه است از جمله مخدوش کردن چهره نبی اسلام (ص) که این کار را مبارزه با اسلام می‌داند افزود: اگر بتوانیم پیامبر اکرم (ص) را در دنیا به خوبی معرفی کنیم عقیده و گرایش بسیاری از مردم جهان نسبت به اسلام و معنویت تغییر خواهد کرد.

امام جمعه شهرستان طارم عنوان کرد: اخلاق و ویژگی‌های خوب پیامبر (ص) را در زندگی تبلیغ و عمل کنیم و امروزه همه به وحدت نیاز داریم وحدت مردم با مردم و با مسئولان و آنچه که وحدت ملی را تهدید می‌کند دو قطبی است که منجر به نزاع و درگیری و تفرقه در کشور است.

وی با اشاره به اینکه دو قطبی در جامعه باعث شکاف و اختلافات می‌شود گفت: اختلاف نظر سیاسی مانعی ندارد اما اگر هدف خراب کردن چهره یکدیگر و کشور باشد اشکال دارد.

امام جمعه شهرستان طارم تصریح کرد: ایجاد دو قطبی بین شیعه و سنی زمینه‌ساز انواع نزاع و درگیری‌های قومی و مذهبی است.

منصوری بیان کرد: باید همه در کنار هم با اتحاد و وحدت زندگی کنیم و در بحث خدمت به مردم نهایت سعی و تلاش خودمان را به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: اولین سفر رئیس جمهوری به کشور عراق بود که در این سفر مقام معظم رهبری از مهمان نوازی و موکب‌داران ملت و دولت عراق تشکر کردند و در این سفر 14 تفاهم‌نامه امضا شده است از جمله این تفاهم‌نامه‌ها امنیتی، اقتصادی، مبارزه با تروریست و اتحاد و یکپارچگی است که دشمنان درصدد هستند این مهم تحقق پیدا نکند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر