logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۰۵۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده:

برکات دفاع‌مقدس به نسل جوان منتقل شود

برکات-دفاع‌مقدس-به-نسل-جوان-منتقل-شود
رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده با بیان اینکه روزهای حساس و سرنوشت‌ساز دفاع‌مقدس، سرشار از حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است، گفت: باید برکات این برهه به نسل جوان منتقل شود.

علی‌اصغر اسکندری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم و باید برکات دفاع‌مقدس به نسل جوان منتقل شود.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس اداره بنیاد شهید خدابنده افزود: باید از شهدا و سیره اخلاقی آن‌ها برای جوانان بگوییم اگرچه در طول سال باید از شهدا یاد کنیم، اما این هفته فرصتی ویژه برای پرداختن به این موضوع است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده از مدیران دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: در برنامه‌های این هفته حضوری فعال داشته باشند و فضاهای شهری و اداری را با محوریت دفاع‌مقدس مزین کنند.

وی به اهمیت برگزاری برنامه‌ها به صورت مردمی و با محوریت جوانان اشاره و تاکید کرد: هشت سال دفاع‌مقدس، آزمونی بزرگ برای اثبات قدرت ایمان، حقانیت و پایداری پیروز ملت ایران است.

اسکندری گفت: روزهای حساس و سرنوشت‌ساز دفاع‌مقدس، سرشار از حماسه آفرینی‌ها و سلحشوری‌های بهترین و دلاورترین فرزندان این امت است.

رئیس بنیاد شهید شهرستان خدابنده به کلام رهبری در مورد دفاع‌مقدس اشاره کرد و بیان داشت: این هفته به فرموده رهبری نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مزرهای میهن اسلامی و جان‌فشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است و در این مجموعه تابناک، درخشنده‌ترین و نفیس‌ترین نگین گران‌بها، یاد و خاطره شهیدان است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر