logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۰
[ شناسه خبر : ۴۰۵۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره سرآشپزان در خدابنده

برگزاری-اولین-جشنواره-سرآشپزان-در-خدابنده
دبیر جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس از برگزاری این جشنواره برای اولین بار در شهر سجاس شهرستان خدابنده از 29 تا 31 شهریور همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ سید حمید موسوی اظهار کرد: جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب برای اولین بار در شهر سجاس شهرستان خدابنده برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه این جشنواره به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر سجاس با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان برگزار خواهد شد افزود: جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب با حضور سرآشپزان ممتاز بخش و شهر سجاس و قصابان مشهور این بخش و شهر انجام خواهد شد.

دبیر جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس ادامه داد: مراسم افتتاحیه ۲۹ شهریور ساعت ۱۰ صبح همزمان با میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در پارک ملت شهر سجاس برگزار می‌شود و این جشنواره تا ۳۱ شهریور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره از کباب سجاس رونمایی خواهد شد تا پس از ثبت، در منو غذای رستوران‌های سطح کشور اضافه شود گفت: همچنین در این جشنواره محصولات و صنایع‌دستی خانگی نیز با قیمت مناسب به فروش خواهد رسید.

موسوی خاطرنشان کرد: این جشنواره همراه با برنامه‌های شاد و مفرح طی سه روز و شب برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره سرآشپزان، گوشت و کباب سجاس ادامه داد: جوشکاری و آماده‌سازی اجاق‌های زغالی جشنواره سرآشپزان و گوشت و کباب سجاس توسط واحد خدمات شهری شهرداری و دبیرخانه جشنواره در حال انجام است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر