logo
امروز : پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۱
[ شناسه خبر : ۴۰۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر مطرح کرد:

تهیه ۳۰۰ پک لوازم‌التحریر توسط خیران ابهری

تهیه-۳۰۰-پک-لوازم‌التحریر-توسط-خیران-ابهری
رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر گفت: بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از خیران جمع‌آوری و بیش از ۳۰۰ پک کامل لوازم‌التحریر برای مددجویان تهیه شد.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ از برگزاری پویش مشق سخاوت جهت تأمین لوازم‌التحریر و پوشاک دانش‌آموزان تحت پوشش برای سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در این پویش بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جمع‌آوری و بیش از ۳۰۰ پک کامل لوازم‌التحریر از قبیل کیف، دفتر، خودکار، جامدادی، مدادرنگی تهیه شد که در اسرع وقت در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید

 وی با اشاره به اینکه این پویش تا نیمه اول مهر ماه ادامه دارد، افزود: بهزیستی همه ساله با استفاده از ظرفیت خیران، بسته‌های لوازم التحریر و پوشاک جمع‌آوری شده را بین دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی توزیع می‌کند و سخاوت خیران ابهری یاری‌گر برنامه‌های بهزیستی در اجرای پویش‌ها است. 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ابهر تصریح کرد: همشهریان می‌توانند جهت یاری هدایای مالی خود را به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان به شماره کارت ۶۲۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶ واریز و یا جهت اهدای کمک‌های غیرنقدی و خدماتی به اداره بهزیستی شهرستان ابهر و بخش مشارکت‌های مردمی این شهرستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اهمیت ادامه تحصیل کودکان و پیشگیری از بازماندن فرزندان زنجانی از امکان تحصیل، تأکید: برخی از خانواده‌های محروم و نیازمند به دلیل مشکلات معیشتی و مالی قادر به تأمین هزینه‌های تحصیل کودک خود نیستند، در این صورت ادامه تحصیل کودکان این خانوارها، بسیار مشکل و سخت خواهد بود و کمک‌های خیران در این زمینه بسیار یاری‌رسان است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر