logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۶
[ شناسه خبر : ۴۰۵۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

28 واحد تولیدی خدابنده وجود خارجی ندارند

-28-واحد-تولیدی-خدابنده-وجود-خارجی-ندارند
امام جمعه قیدار گفت: از 64 واحد تولیدی شهرک صنعتی خدابنده که مجوز آن‌ها صادر شده است 28 مورد از آن‌ها وجود خارجی ندارد و تنها تعدادی فعال بوده و بقیه تعطیل هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق حجت‌الاسلام علی طالبی اظهار کرد: صنایع كوچك به عنوان یكی از عوامل بسیار تاثیرگذار در شكوفایی اقتصادی و اجتماعی كشور، از اهمیت بسیاری برای دست‌اندركاران كشور برخوردار است به گونه‌ای كه مقام معظم رهبری از آن به عنوان عامل اشتغال و تحرك جامعه یاد می‌کنند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین کار خیر امروز این است کسانی که سرمایه‌ای دارند به سمت تولید ببرند و در تولید در جهت تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید سرمایه‌گذاری کنند تا هم موجب رونق اقتصادی و هم موجب اشتغال جوانان شود.

امام جمعه قیدار ادامه داد: مردم انتظار به‌حقی دارند که مسئولان موانع و مشکلات را از سر راه سرمایه‌گذاران بردارند و بازه زمانی را برای ایجاد واحدهای تولیدی کوتاه کنند نه اینکه پنج تا ۱۰ سال طول بکشد تا یک موافقت اصولی صورت گیرد.

وی اضافه کرد: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌کنم جاده را برای سرمایه‌گذاری در تولید هموار و موانع را برطرف کنند و درخصوص حل مشكلات واحدهای صنعتی تلاش کنند و از امور صاحبان صنایع كوچك گره‌گشائی کنند.

امام جمعه قیدار ادامه داد: شهرستان خدابنده با آن وسعت که بزرگ‌ترین شهرستان در شمال‌غرب کشور است یک شهرک صنعتی بسیار کوچک دارد و آن هم تبدیل به شهر ارواح و اموات شده است.

وی اضافه کرد: از 64 واحد تولیدی که مجوز آن‌ها صادر شده است 28 مورد از آن‌ها وجود خارجی ندارد و تنها تعدادی فعال است و بقیه تعطیل هستند.

امام جمعه قیدار خاطرنشان کرد: یک عده‌ای آمدند زمین‌های شهرک را به بهانه ایجاد واحد تولیدی خریداری کردند و مجوز و امتیاز و وام گرفتند و رفتند و خبری از آنها نیست و بعضی زمین را فروختند در حالی که قانوناً حق فروش ندارند و از مسئولان به جد می‌خواهم که این موضوع را پیگیری کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر