logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۴۰۴۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان:

نظارت بر قیمت پوشاک مدارس انجام می‌شود

نظارت-بر-قیمت-پوشاک-مدارس-انجام-می‌شود-
رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش استان زنجان گفت: طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اتحادیه پوشاک داریم از صفر تا صد قیمت‌ها را نظارت می‌کنیم.

حمید ملکی در گفتگوبا خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه قیمت مصوب روپوش مدارس از طریق اتاق اصناف انجام شده و هزینه دوخت و دوز مشخص است، گفت: این نرخ تعیین شده به اتحادیه تولیدکنندگان پوشاک اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این قیمت مصوب لباس فرم را به مدارس هم ارسال می‌کنیم و نتایج نهایی از نوع پارچه و دوخت و دوز آن را انجمن اولیا هر مدرسه تعیین می‌کنند.

رئیس اداره انجمن اولیاء و مربیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه طبق تفاهم‌نامه‌ای که با اتحادیه پوشاک داشتیم از صفر تا صد روی کار‌ها نظارت داریم، تصریح کرد: با قیمت‌های بالا برخورد می‌شود ولی نظارت کلی را به اتحادیه پوشاک سپرده‌ایم.

وی ادامه داد: قراردادی بین انجمن اولیاء و مربیان و اتحادیه پوشاک تهیه شده است و از ۲۶ شهریور ماه تحویل لباس فرم باید انجام شود.

ملکی با اشاره اینکه جنس پارچه‌ای که انتخاب می‌شود در قیمت لباس اهمیت فراوانی دارد، عنوان کرد: برای سال اول، چهارم، هفتم و دهم لباس فرم به صورت جمعی تهیه می‌شود و هیچ اجباری برای تهیه لباس جدید نیست و در صورت مشاهده هزینه اضافی برخورد خواهد شد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر