logo
امروز : سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۰۴۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری زنجانرود خبر داد:

آغاز روکش آسفالت محور ترانزیت زنجان به میانه

آغاز-روکش-آسفالت-محور-ترانزیت-زنجان-به-میانه-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: اجرای روکش آسفالت محور ترانزیت زنجان به میانه به طول ۲۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان آغاز شد.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت محور ترانزیت زنجان به میانه به طول ۲۵ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان آغاز شد اظهار کرد: این اقدام از کیلومتر ۲۸ تا ۵۳ انجام خواهد شد و از مشخصات فنی آن نیز می‌توان به استفاده از بتن آسفالتی گرم توپکا 0-13 به عرض ۱۱ متر و به ضخامت چهار سانتیمتر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این پروژه تقریباً سه ماه است افزود: پس از تکمیل آن نسبت به ایمن‌سازی جاده نیز اقدام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود عنوان کرد: در سال گذشته ۲۰ کیلومتر از این محور با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان اجرا و تکمیل شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود افزود: پروژه اجرای روکش آسفالت محور آزادراه زنجان- تبریز که این پروژه مهم نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان و در دو مقطع به طول ۸.۵ کیلومتر برنامه‌ریزی شده، هم‌اکنون در فاز نخست در محدوده باند شمالی کیلومتر ۷۲ تا ۷۷ در حال اجرا است.

وی بیان کرد: در راستای اقدامات هدفمند و آبادانی کشور، از ابتدای سال بهسازی محور روستایی چرلانقوش را با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان در پیش گرفتیم که به پیشرفت قابل ملاحظه‌ای رسیده است.

زارعی با بیان اینکه این پروژه در فاز ابتدایی آن و به طول ۸.۲ کیلومتر در حال اجرا است، تصریح کرد: خاک‌برداری و خاکریزی لازم در مقاطع نقشه‌برداری برآورد شده و اکنون احداث و تعمیرات ابنیه فنی آن در حال انجام و تکمیل است. به‌زودی اجرای لایه ساب انجام خواهد شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود بیان کرد: طول کل این محور ۱۴ کیلومتر بوده که تعمیرات و احداث ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در سال گذشته در مقطع دوم نیز انجام شد و با استفاده از ظرفیت و پتانسیل منطقه، در فاز دوم اقدامات مؤثری صورت گرفته و ادامه‌دار خواهد بود.

زارعی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، چاله‌پرکنی اضطراری محور آزادراه زنجان تبریز به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است.

وی گفت: با توجه به اینکه این محور شریانی و پر تردد از وضعیت روسازی مناسبی برخوردار نیست بیش‌ترین انرژی این اداره، صرف چاله‌پرکنی اضطراری جهت ایمن‌سازی و افزایش رضایت‌مندی کاربران جاده در حال انجام است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر