logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۴۰۴۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان مطرح کرد:

مدارس زنجان مهیای استقبال از دانش‌آموزان

مدارس-زنجان-مهیای-استقبال-از-دانش‌آموزان-
معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان گفت: تمام مقدمات و تمهیدات لازم برای بازگشایی باشکوه و بانشاط مدارس در استان اندیشیده شده است.

حسین قاسمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۹ مدرسه ابتدایی در سطح استان با ثبت‌نام صد درصدی دانش‌آموزان انجام شده است، گفت: در حال حاضر ۱۱۸ هزار و ۵۰۰ نفر دانش‌آموز مقطع ابتدایی ثبت‌نام شده است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تمامی واحد‌های آموزشی، معلمان، مدیران و معاونان سازماندهی شده و آماده ارائه خدمات تحصیلی مطلوب و مفید هستند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش‌ و پرورش استان زنجان با اشاره به «جشن غنچه‌ها» عنوان کرد: روز ۲۶ شهریور ماه حضور نوآموزان پیش‌دبستانی را خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روز ۲۷ شهریور «جشن شکوفه‌ها» برای پایه اول ابتدایی و ۲۸ شهریور «جشن جوانه‌ها» برای دانش‌آموزان پایه هفتم برگزار خواهد شد.

قاسمی با اشاره به اینکه روز یکم مهر، زنگ مهر و مقاومت و روز رسمی بازگشایی تمام مدارس و فعالیت تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۴ خواهد بود، عنوان کرد: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به ثبت‌نامی‌های صورت گرفته در پایه اول ابتدایی تصریح کرد: نزدیک به ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر ثبت‌نام انجام شده است، که پیش‌بینی می‌کنیم ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر دانش‌آموز به این آمار اضافه شوند.

معاون آموزش ابتدایی اداره‌کل آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: دانش‌آموزانی هستند که هنوز سنجش بدو ورود را انجام نداده و یا مدارسی که بیش از ظرفیت ثبت‌نامی داشته و باید جا به جا کنند را خواهیم داشت که براساس آمار از ۹۷ درصد، ۳ درصد دیگر هم تعیین تکلیف خواهند شد.

وی افزود: امیدواریم در سال تحصیلی جدید پوشش علمی بالاتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم و موفق‌تر عمل کنیم.

قاسمی با اشاره به جدول امتیازبندی وزات‌خانه اظهار کرد: سال جاری از جهت ثبت‌نام پایه اول ابتدایی در رأس جدول امتیازبندی وزرات‌خانه قرار گرفتیم و در پایه میانی مقطع ابتدایی هم جایگاه دوم را در کشور کسب کردیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر