logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۴۰۴۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان خبر داد:

تسریع اجرای پروژه‌های راه‌سازی طارم

تسریع-اجرای-پروژه‌های-راه‌سازی-طارم
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با تاکید بر تسریع روند اجرای پروژه‌های راه‌سازی شهرستان طارم گفت: از نزدیک پروژه‌های مهم راه‌سازی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ سید محمد شعاعی در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه‌سازی شهرستان طارم در جمع خبرنگاران با تاکید بر تسریع در اجرای این پروژه‌ها اظهار کرد: حل مشکل اعتباری روند اجرا را تسریع می‌دهد.

بیشتر بخوانید

وی خاطرنشان کرد: در این بازدید که پروژه‌های شفت به ملاسرا، کلور و درام، راه دسترسی به شهر ماسوله از تقاطع سیبیله، پل پایین دست منجیل و پروژه بهسازی و احداث بناب به طارم را شامل می‌شد، مسائل مختلف مرتبط با این پروژه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان بیان کرد: مهم‌ترین چالش پیش‌روی این پروژه‌ها، کمبود اعتبار بود که با پیگیری‌های نمایندگان مجلس و استانداری زنجان، قرار شد در اسرع وقت نسبت به تزریق بودجه مورد نیاز اقدام شود. 

به گفته شعاعی، با تامین اعتبار لازم، روند اجرای پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان طارم سرعت بیش‌تری خواهد گرفت و به بهبود زیرساخت‌های ارتباطی این منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

در این بازدید، نمایندگان مجلس و مسئولان استانی بر اهمیت تکمیل پروژه‌های راه‌سازی در توسعه اقتصادی و اجتماعی شهرستان طارم تاکید کردند.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر