logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۰۴۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان زنجان مطرح کرد:

«فردخت» جشنواره‌ای فرهنگی‌هنری و دانش‌بنیان در زنجان

«فردخت»-جشنواره‌ای-فرهنگی‌هنری-و-دانش‌بنیان-در-زنجان-
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: هدف جشنواره فردخت اثرگذری فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در پوشش اجتماع‌محور یا همان عفاف و حجاب، حمایت از اشتغال، تولید ملی و توسعه هدفمند صنعت پوشاک است.

صغری علیمردانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه جشنواره فرهنگی‌هنری و دانش‌بنیان فردخت در حوزه صنعت و مد لباس برگزار خواهد شد اظهار کرد: این جشنواره با هدف تحقق اصول و سیاست‌های کلان فرهنگی و هنری نظام جمهوری اسلامی و الگوهای ایرانی به‌صورت استانی در زنجان برگزار می‌شود البته این جشنواره در سطح ملی نیز برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه پژوهشگران و هنرمندان با رویکرد بستر تمدن‌سازی نوین اسلامی در این جشنواره حضور فعال خواهند داشت افزود: هدف جشنواره فردخت اثرگذری فرهنگ و هنر ایرانی اسلامی در پوشش اجتماع‌محور یا همان عفاف و حجاب، حمایت از اشتغال، تولید ملی و توسعه هدفمند صنعت پوشاک است. 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: در جلساتی که با بسیج اقشار، ادارات، بسیج اساتید، روابط عمومی صدا و سیما، سازمان‌های مختلف مخصوصاً آموزش و پرورش در نظر گرفته شد بر این اساس اطلاع‌رسانی در قالب بنر در سطح میادین شهر انجام گرفت.

وی گفت: شرکت در جشنواره استانی فردخت از طریق لینک https://majazi.city/frd امکان‌پذیر است.

علیمردانی اضافه کرد: معاونت فرهنگی شهرداری در خصوص تجلیل از نفرات برگزیده و تأمین هدایا همکاری دارد و طی جلسه هماهنگی رونمایی از پوستر زیر نظر متولیان جشنواره انجام می‌شود.

وی گفت: مهلت ثبت‌نام در جشنواره ۲۵ مهر ماه و مهلت تحویل آثار سوم آبان ماه سال‌ جاری است و در سه رشته اثر، طرح تحقیق و پژوهش برگزار خواهد شد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر