logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۳
[ شناسه خبر : ۴۰۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه ایجرود:

سیاسی‌کاری دوباره آژانس بین‌المللی تکرار بیراهه‌‌ است

سیاسی‌کاری-دوباره-آژانس-بین‌المللی-تکرار-بیراهه‌‌-است-
امام جمعه ایجرود گفت :سیاسی‌کاری دوباره آژانس بین‌المللی تکرار بیراهه‌‌های همیشه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام محمد زرینه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ایجرود؛ پیرامون حدیثی نورانی از امام علی(ع) گفت: بدانید که گناهان، اسبان چموشی هستند که گناهکاران بر آن‌ها نشسته و رها شده‌اند و سوارانشان را در آتش خواهند افکند.

بیشتر بخوانید

 وی در رابطه با رحمت و غضب الهی گفت: گرچه لطف و رحمت پروردگار متعال بر غضبش مقدّم است اما باید بدانیم که عذابش هم دردناك خواهد بود.

امام جمعه ایجرود، در ادامه خطبه‌ها ضمن عرض تبریک و شادباش به‌مناسبت حلول ماه ربیع‌الاول، با آرزوی قبولی عزاداری‌ها، طاعات، عبادات و نذورات شیفتگان اهل‌بیت عصمت و طهارت در طول دو ماه محرم و صفر افزود: الحمدالله شاهد اجرای برنامه‌های منظمی در شهرستان بودیم. برگزاری دسته‌های عزاداری، مراسم سوگواری در حرم امام‌زاده‌ها و مساجد و حسینیه‌ها، جلسات مربوط به هیات امنای مساجد و مسئولان هیئات مذهبی، برپایی موکب در مسیر زوار حضرت سیدالشهدا (ع)، همه و همه به نحو مطلوبی صورت گرفت، ان‌شاءالله که مقبول درگاه خدای تعالی قرار بگیرد.

وی با عرض تبریک و تهنیت به‌مناسبت آغاز دوران امامت امام زمان (عج) گفت: آخرین حجت و ذخیره خدا، از اعمال همه ما آگاه است و کارها به اطلاع و رویت حضرت می‌رسد.

زرینه با تاکید بر تاثیر مهدی‌باوری در زندگی فردی و اجتماعی گفت: اگر شخصی که توجه دائمی به امام عصر (عج) دارد و از اعمال بد دوری می‌کند به طور تصادفی مرتکب اشتباه شود، وجود نازنین امام دوازدهم به وقت رویت اعمال وی، برایش دعا و استغفار می‌کنند و از خدا برای او طلب عفو می‌کنند.

وی در ادامه با تذکر به دولتمردان و مسئولان افزود: در اندیشه رهبر فرزانه انقلاب برخی عوامل مانع حرکت و یا عدم تحقق دولت اسلامی هستند و شامل؛ سستی بینش، عدم باور به ظرفیت‌های درونی، اعتماد به نسخه‌های بیگانگان، غفلت از دشمن، دنیازدگی و اشرافی‌گری، کم‌کاری، کم‌انگیزگی، عدم مبارزه جدی با فساد هستند و باید مراقب این موانع بود.

امام جمعه ایجرود با اشاره به سیاسی‌کاری دوباره آژانس بین‌المللی گفت: گزارش جدید این آژانس به شورای حکام درباره برنامه هسته‌ای ایران و افزایش ذخایر اورانیوم، تکرار همان بیراهه‌ای است که حل‌وفصل شدن تا امروز به تعویق افتاده است.

وی با اشاره به پیام‌ها و پیامدهای موج جدید حمله به کرانه باختری تصریح کرد: رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در عملیات اخیر نظامی خود در کرانه باختری، ۲۰ فلسطینی را به شهادت رسانده و تعداد زیادی را مجروح کرده است.

زرینه به ظهور شبکه جدیدی در محور مقاومت اشاره کرده و افزود: اکنون این موقعیت به رهبری ایران فراهم شده است تا منطقه از کنترل غیربومی خارج شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر