logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۴۰۴۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
امام جمعه ابهر:

مراقب آبروی مردم در فضای مجازی باشیم

-مراقب-آبروی-مردم-در-فضای-مجازی-باشیم
امام جمعه ابهر گفت: مشکلی که امروزه در فضای مجازی وجود دارد این است که برخی افراد معتقدند در فضای مجازی مجازند هر گناهی انجام دهند و حتی آبروی کسی را ببرند که عواقب این کار جبران‌ناپذیر خواهد بود‌.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام سعید مرادپور در خطبه‌های دوم نماز جمعه این هفته ابهر ضمن دعوت نمازگزاران به تقوا و پرهیزکاری، گفت: مشکلی که امروزه در فضای مجازی وجود دارد این است که بعضی افراد معتقدند در فضای مجازی مجازند هر گناهی انجام دهند و حتی آبروی کسی را ببرند که عواقب این کار جبران‌ناپذیر خواهد بود‌.

بیشتر بخوانید

وی با نقد به مراسم تجلیل خبرنگاران در یک باغ، متذکر شد: تجلیل از خبرنگاران در باغ و شب انجام نمی‌شود و اینکه آیا در این شهر موفقیت و خدماتی انجام نشده که برخی فقط به‌دنبال تخریب هستند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه برخی در شب‌ها با صدای بلند در خودروها باعث ایجاد مزاحمت برای مردم می‌شوند، افزود: بسیاری از افراد وظیفه‌شان خدمت به مردم و رفع مشکلات آن‌ها است، اگر استراحت‌شان به‌هم بخورد ایجاد مشکل خواهد کرد، بنابراین باید نظارت و برخورد جدی با این هنجارشکنان صورت گیرد.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونسیتی، تأکید کرد: بی‌توجهی مجامع بین‌المللی به این جنایات بسیار دردناک بوده ولی این رژیم در ضعف و ناتوانی به‌سر می‌برد و با وعده‌های الهی محور مقاومت اسلامی او را در تنگنا قرار داده است.

مرادپور با تأکید براینکه رژیم صهیونسیتی ۱۸ هزار میلیارد دلار هزینه کرد تا جلوی حمله حزب‌الله را بگیرد، تصریح کرد: با این وجود محور مقاومت حمله کرد و این هزینه دود شد و به هوا رفت و حمله کشور ما هم که در جای خود باقی است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر