logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۴۰۴۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه قیدار:

کار فرهنگی و تبیینی اولویت همیشگی است

کار-فرهنگی-و-تبیینی-اولویت-همیشگی-است
امام جمعه قیدار گفت: درس بزرگی که امروز در این مقطع حساس لازم است که از گفتار و سیره عملی امام زمان (عج) بگیریم این است که کار فرهنگی و تبیینی اولویت همیشگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ حجت‌الاسلام علی موسوی در خطبه‌های نماز جمعه قیدار اظهار کرد: آغاز دولت چهاردهم و شروع به کار کابینه با رای یک‌پارچه و هم‌دلانه مجلس و حمایت‌های ارزشمند رهبر حکیم انقلاب اسلامی، فرصتی مغتنم برای پزشکیان و همکاران وی است.

بیشتر بخوانید

وی با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع) افزود: درس بزرگی که امروز در این مقطع حساس لازم است که از گفتار و سیره عملی آن حضرت بگیریم این است که کار فرهنگی و تبیینی اولویت همیشگی است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: باید در راه نجات دل‌ها یا انسان‌های مؤمن از شر زندیقان و ملحدان که امروزه در فضای مجازی تلاش می‌کنند تا جوانان مومن را در مرداب انحراف غوطه‌ور سازند مجاهدت کرد و این‌جاست که رمز و راز سفارشات مؤکد و پر تکرار رهبر حکیم در رابطه با جهاد تبیین روشن می‌شود.

وی با تبریک آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) اضافه کرد: 4 ربیع الاول روز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج) است که یکی از امتحانات سنگینی است که در مسیر جامعه شیعه و جامعه مومنان قرار گرفته است.

امام جمعه قیدار ادامه داد: امام خورشیدی است که در افق عالم طلوع کرده و همه عالم را روشن کرده است و امام حقیقتاً این طور است.

وی خاطرنشان کرد: نور امام همه عالم را در بر می‌گیرد منتهی خورشید امام به گونه‌ای است که هیچ چشمی نمی‌تواند آن را دریابد و هیچ دستی هم نمی‌تواند آن خورشید را شکار کند؛ ولی همان‌طور که بالاخره نور خورشید به ما می‌رسد نور امام هم به ما می‌رسد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر