logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۷
[ شناسه خبر : ۴۰۴۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه شهرستان خرمدره:

مهم‌ترین نارضایتی‌ مردم تبعیض و فساد است

مهم‌ترین-نارضایتی‌-مردم-تبعیض-و-فساد-است-
امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: یکی از مشکلات ما عدم مبارزه جدی با فساد است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان خرمدره با بیان اینکه ازدواج یک امر فطری است که البته غریزه هم به تأسیس و حفظ آن کمک می‌کند اظهار کرد: ازدواج یک ساختار است که باید مبتنی بر قواعد تعریف شده باشد و خانواده مهم‌ترین ساختار اجتماعی است که شخصیت فردی و اجتماعی افراد در آن شکل‌ می‌گیرد.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه دوران زندگی ۲۹ ساله امام حسن عسکری علیه‌السلام به سه دوره تقسیم می‌شود گفت: دوره اول ۱۳ سال است که زندگی آن حضرت در مدینه گذشت. دوره دوم ۱۰ سال در سامرا قبل از امامت و دوره سوم نزدیک ۶ سال امامت آن حضرت است.

امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: چنانچه مقام معظم رهبری درباره سستی بینش و ایمان اسلامی و انقلابی می‌فرمایند؛ «اصلی‌ترین تشکیل‌دهنده‌ی نظام عبارت است.

وی ادامه داد: یکی از این موانع، باور نداشتن بعضی از مسئولان ما به ظرفیت‌ها است؛ یا باور ندارند یا به این‌ها اهمیت نمی‌دهند. 

وی اضافه کرد: «فرزند کم‌تر زندگی بهتر، سیاست اروپایی است، سیاست غربی است؛ خودشان هم عمل کردند و امروز دچار مشکل شدند این یکی از موانع پیشرفت ما است.» 

زاهدی‌پور ابراز کرد: غفلت از دشمن و اعتماد به آن، موضوع دیگری است که این هم جزو تجربه‌های اساسی ما است و باید در مدیریت کشور در هر بخشی به آن توجه شود و آن مسئله‌ اعتماد نکردن به دشمن و به وعده‌های آنان است؛ این حرف و مسئله جدی است. 

وی عنوان کرد: دنیازدگی و اشرافی‌گری یک آسیب دیگر دنیازدگی است و کسی که برای خود مسئولیتی قائل است اگر دنیازده و رفاه‌زده شد، کارش خود و مردم زار خواهد شد. 

امام جمعه شهرستان خرمدره تأکید کرد: در بخش سلامت با مشکل بیش‌تری مواجه هستیم. بعضی اصحاب رسانه هم به این نقیصه دامن می‌زنند. 

 زاهدی‌پور تصریح کرد: کم‌کاری و کم‌انگیزگی مقابل آن کار جهادی است و مدیر اگر به فکر محبوبیت‌طلبی و جلوه‌کردن در چشم افراد باشد، مسئله‌ی کار و اهمیت آن را در نظر نگیرد برکت کار را از بین می‌برد.

وی گفت: «یکی از مشکلات ما عدم مبارزه جدی با فساد است.» و در مراجعات مردمی به دفتر، یکی از مهم‌ترین نارضایتی‌ها، مسئله تبعیض و فساد است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر