logo
امروز : چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۰
[ شناسه خبر : ۴۰۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار استان زنجان:

طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم‌صهیونیستی را درهم شکست

طوفان‌الاقصی-هیمنه-رژیم‌صهیونیستی-را-درهم-شکست
مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با بیان اینکه طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم‌صهیونیست را در هم شکست، گفت: رژیم منحوس صهیونیستی باید بداند ادامه جنگ و کشتن افراد بی‌دفاع هنر نیست.

حجت‌الاسلام سید حسین محمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛  با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی با غزه جنگ نمی‌کند بلکه این یک اقدام ضد‌بشریت بوده و یک نسل‌کشی است اظهار کرد: این رژیم به کمک حامیان خود از جمله آمریکا و کشورهای غربی مردم غزه را از بین می‌برد و هیچ مجمع جهانی پاسخگوی این جنایات نیست.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه رژیم منحوس صهیونیستی ۳۵۰ روز است که دست به قتل‌عام مردم بی‌دفاع زنان و کودکان زده و تاکنون نیز به این حملات ادامه داده است افزود: جنگ غزه در هفتم اکتبر خلاصه نمی‌شود و بلکه از زمان اشغال فلسطین ادامه داشته و باید در نظر گرفت ۷۰ سال است این رژیم دست به کشتار مردم بی‌دفاع زده است.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان عنوان کرد: در هفتم اکتبر جوانان مقاومت حماس در برابر این ناعدالتی با انجام عملیات طوفان‌الاقصی پاسخ دندان‌شکن به رژیم کودک‌کش دادند و این شکست برای این رژیم غیر باور بود.

وی بیان کرد: طوفان‌الاقصی نتیجه ظلم و ستم بی‌حد و اندازه رژیم صهیونیستی بود و جوانان غیور با انجام و به سرانجام رساندن آن به رژیم کودک‌کش و حامیان آنان ثابت کردند که اتحاد و همبستگی آنان مثال‌زدنی است.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: امروزه با گسترده شدن حملات به غزه و کشتن زنان و کودکان بی‌دفاع موج عظیمی از اعتراضات از سراسر جهان پدید آمد و رسانه‌ها رسالت خود را در ارتباط با انعکاس اخبار درست درباره غزه و جنايات آن انجام دادند و رژیم صهیونیستی در این جنگ نابرابر شکست خورده و باید این شکست را پذیرا باشد.

محمدی تصریح کرد: مردم غزه جانانه در برابر این رژیم مقاومت کردند و ناامید نشدند هدف اصلی ناامیدی مردم است و ملت شریف به آن آگاه هستند و دست از مقابله با دشمنان برای رسیدن به پیروزی قطعی بر نخواهند داشت.

وی ابراز کرد: رژیم منحوس صهیونیستی باید بداند ادامه جنگ و کشتن افراد بی‌دفاع هنر نیست و هر روز نفرت جهانیان از آنان با انجام این اقدامات‌ شدیدتر می‌شود و طوفان‌الاقصی هیمنه رژیم‌صهیونیست را در هم شکست.

این مسئول اضافه کرد: امید است جهان روزهای بدون این رژیم منحوس را به‌زودی تجربه کند و مردم فلسطین و غزه طعم خوش آزادی و روزهای بدون جنگ و خونریزی را تجربه کنند.

مسئول امور روحانیون اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان تأکید کرد: شکست رژیم صهیونیستی برای تمام جهان رو شد و ولی این رژیم غاصب به جای پذیرفتن آن دست به کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع بسیاری زده است و کارنامه ننگین در این باره دارد.

محمدی اضافه کرد: رسانه در بحث انتشار اخبار صحیح از واقعه غزه مؤثر بود چون واقعیت‌های کشتارهای بی‌رحمانه باید در معرض دید جهانیان قرار می‌گرفت و بسیاری از خبرنگاران در این جهاد به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: طوفان‌الاقصی حماسه جهانی در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس صهیونیستی بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر