logo
امروز : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۰
[ شناسه خبر : ۴۰۳۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام نور واحد استان زنجان:

۳ واحد دانشگاهی پیام‌نور استان زنجان ابقا شد

-۳-واحد-دانشگاهی-پیام‌نور-استان-زنجان-ابقا-شد
رئیس دانشگاه پیام نور واحد استان زنجان گفت: یک سری شاخص‌ها برای شناسایی واحدهای آمایشی در نظر گرفته و بر این اساس سه واحد خرمدره، سلطانیه و طارم در این لیست قرار گرفتند.

رویا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه سه واحد دانشگاهی در سه شهرستان در استان ابقا شد، گفت: از همان ابتدا پیگیری آغاز و با توجه به اهمیت عدالت آموزشی فراتر از شاخص‌های عمومی و اختصاصی لزوم پایداری هر سه واحد اعلام شد.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این پیگیری‌ها علاوه بر ریاست عالی دانشگاه تقی‌زاده و هیأت رئیسه دانشگاه، از طریق مجموعه‌ای از مسئولان شهری اتفاق افتاد.

رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان با اشاره به تلاش‌های انجام شده، عنوان کرد: نمایندگان شهرستان‌های مورد نظر به عنوان وکلای مردم، استاندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی وی، نماینده نهاد مقام معظم رهبری، مسئولان شهرستان، فرمانداران، امام جمعه، شورای شهر و روستاها، معتمدان در این موفقیت همراهی داشتند.

وی ادامه داد: بنابراین این اقدام و پیگیری جمعی که می‌تواند ارمغان‌دهنده عدالت آموزشی در استان باشد و فرصت‌های خوبی را برای جوانان جهت بهره‌مندی از فضای علمی و دانش‌بنیان فراهم آورد بسیار مهم بود که به ثمر نشست. با این حال قدردان زحمات و پیگیری‌هایی که در استان و سازمان مرکزی دانشگاه انجام می‌شود، هستیم.

کرمی با اشاره به اینکه همچنان نیازمند مساعدت و همکاری جهت افزایش ظرفیت‌های کاهش‌یافته هستیم، اظهار کرد: زیرا واحدهایی که در طرح آمایش بودند اگرچه به دفترچه انتخاب رشته بازگشتند اما ظرفیت‌های محدودی برای رشته محل‌های آن‌ها در نظر گرفته شده است که با همکاری و مطالبه‌گری قابل دفاع و افزايش است.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر