logo
امروز : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۴
[ شناسه خبر : ۴۰۳۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

حضور در جلسات اتوبانی برای لابی‌های خاص

حضور-در-جلسات-اتوبانی-برای-لابی‌های-خاص-
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور پسر عارف در جلسه دولتی اتوبانی را برای لابی‌های خاص باز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی راه‌دانا؛ علیرضا سلیمی با اشاره به حواشی حضور پسر محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهور در جلسه معارفه وزیر صمت گفت: حضور پسر معاون اول رئیس جمهور در جلسه معارفه وزیر صمت هیچ توجیه قانونی ندارد.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به اظهارات پیشین وی درباره ژن خوب بودن ادامه داد: البته آقایان معتقدند که ژن خوب هستند و به نظر می‌رسد از همین منظر برای خودشان مجوز حضور در جلسات دولتی را صادر می‌کنند شاید پسر معاون اول رئیس جمهور به خاطر همین برتر بودن در جلسه معارفه وزیر صمت حاضر شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت‌مردان مدعی هستند که می‌خواهند همان سفره‌ای را که برای خودشان پهن می‌کنند برای مردم هم پهن کنند اما سوال اساسی این‌جاست که آیا فرزندان مردم عادی هم اجازه حضور در چنین جلسه‌ای را دارند یا فقط فرزندان اعضای دولت می‌توانند به جلسه دولت بروند.

وی با بیان اینکه حضور در این جلسات اتوبانی را برای لابی‌های خاص باز می‌کند تاکید کرد: ایراد اساسی این است که این اتوبان که برای خودشان و فرزندانشان باز می‌کنند برای مردم عادی هم باز می‌شود یا نه؟

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر