logo
امروز : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۴۰۳۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
گزارش تصویری؛

قهرمانان پرش با اسب زنجان معرفی شدند

قهرمانان-پرش-با-اسب-زنجان-معرفی-شدند
در این دوره از مسابقات سوارکاری که با حضور سوارکارانی از استان‌های همدان، آذربایجان غربی، قزوین و شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره و ابهر برگزار شد، سوارکاران با اسب‌های خود در رده تشویقی و مبتدی مسیر مسابقه را بدون خطا به پایان رساندند.

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در این دوره از مسابقات سوارکاری که با حضور سوارکارانی از استان‌های همدان، آذربایجان‌غربی، قزوین و شهرستان‌های زنجان، خرم‌دره و ابهر برگزار شد، سوارکاران با اسب‌های خود در رده تشویقی و مبتدی مسیر مسابقه را بدون خطا به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید

مسابقات پرش با اسب چهار جانبه در استان زنجان با شناخت نفرات برتر در هر بخش به پایان رسید. این مسابقات به مدت دو روز با حضور ۱۴۸ سوارکار از چهار استان برگزار شد.

در رده سنی نونهالان گشتا طرفه‌نژاد از باشگاه اسواران، پارسا زارع از باشگاه المپیک و آتاناز سودی از باشگاه اسواران به ترتیب در رده‌های نخست تا سوم قرار گرفتند.

در رده نوجوانان با حضور ٢٢ سوارکار گشتا طرفه‌نژاد، متین کاظمی و محمد ظفری و در رده مالکین با حضور ۱۵ سوارکار، آرتا سهل‌البیع از باشگاه کوثر همدان، سجاد قربانی از باشگاه ستاره خرم و سولماز اویسی از باشگاه المپیک در رده اول تا سوم رسیدند.

در رده اسب زایچه ایران نیز ١٧ نفر به رقابت با یکدیگر پرداختند و در پایان روژینا حکیم‌پور از باشگاه کالسکه طلایی، محسن حدادیان از باشگاه آذرخش همدان‌ و امیرحسین احمدی ثابت از باشگاه اکباتان همدان به ترتیب در رده‌های نخست تا سوم قرار گرفتند.

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر