logo
امروز : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۰۲۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌ خدابنده خبر داد:

مقاوم‌سازی ۷۰ درصد واحدهای مسکونی روستایی خدابنده

مقاوم‌سازی-۷۰-درصد-واحدهای-مسکونی-روستایی-خدابنده
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌ خدابنده گفت: مقاوم‌سازی ۷۰ درصد از واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان از طریق پرداخت تسهیلات انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ علی محسنی اظهار کرد: مقاوم‌سازی ۷۰ درصد از واحدهای مسکونی روستایی شهرستان خدابنده از طریق پرداخت تسهیلات انجام و مسکن روستایی محرومان این شهرستان بازسازی شده است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه تهیه طرح هادی برای ۱۰۰ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان خدابنده محقق شده است افزود: طرح هادی در ۶۳ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار شهرستان (۱۱۷ روستا) به صورت زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی اجرا شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان‌ خدابنده ادامه داد: ایمن‌سازی تعداد ۲۸ روستا در مقابل خطر سیلاب و ریزش خاک و تهیه نقشه تفکیکی برای ۱۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار و تمامی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت شهرستان جهت صدور اسناد مالکیت و صدور تعداد 19 هزار و 450 جلد سند و تحویل به مالکان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک انجام شده است.

وی بیان کرد: کمک بلاعوض به مبلغ 35 هزار میلیون ریال از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) برای واحدهای نیمه‌تمام مسکونی که از تسهیلات طرح ویژه به‌سازی مسکن روستایی استفاده کرده‌اند پرداخت شده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر