logo
امروز : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳
[ شناسه خبر : ۴۰۲۹۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره خبر داد:

دستگیری ارازل و اوباش در خرم‌دره

دستگیری-ارازل-و-اوباش-در-خرم‌دره-
فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش که با قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق حاشیه‌نشین شهر، نظم عمومی را مختل کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس، علیرضا مقدم، از دستگیری پنج نفر از اراذل و اوباش که با قدرت‌نمایی و ایجاد رعب و وحشت در یکی از مناطق حاشیه‌نشین شهر، نظم عمومی را مختل کرده بودند، خبر داد.

بیشتر بخوانید

وی گفت: پس از دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر ایجاد ناامنی توسط این افراد، موضوع به‌سرعت در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌دره افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی محل اختفای این افراد، ماموران پس از هماهنگی با مقامات قضائی، طی عملیاتی از پیش برنامه‌ریزی‌شده، این پنج نفر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی همچنین از کشف یک قبضه سلاح کمری، یک قبضه سلاح شکاری و دو قبضه سلاح سرد در بازرسی از محل اختفای متهمان خبر داد و تأکید کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

مقدم در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و در چارچوب قانون با هرگونه قدرت‌نمایی و تهدید علیه نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر