logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۸
[ شناسه خبر : ۴۰۲۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
قهرمان تکواندو استان زنجان:

مدال طلایم را به صاحبش سپردم

مدال-طلایم-را-به-صاحبش-سپردم
قهرمان تکواندو استان زنجان گفت: طی تمرین‌های سخت و فشرده در مسابقات قهرمانی به امام رضا (ع) متوسل شده و مدال طلا کسب کردم و این افتخار را به دست صاحبش امام رئوف رساندم.

امیرسینا بختیاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه طی تمرین‌های سخت و فشرده در مسابقات قهرمانی به امام رضا (ع) متوسل شده و مدال کسب کردم، گفت: سال ۹۹ در اوج بیماری کرونا نذر کردم که اگر کسب مدال کنم، آن را به امام رضا (ع) تقدیم کنم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: روی زمین بازی حاضر شده و نیت کردم. نبرد سخت و تنگاتنگ با حریف تکواندوکاری که بسیار قدرتمند بود، آغاز شد.

قهرمان تکواندوکار استان زنجان با اشاره به اینکه حضور امام رضا (ع) را حس می‌کردم، عنوان کرد: در مقابل آن حریفان شاید کمتر کسی بتواند پیروز میدان شود، اما در لحظات پایانی مسابقات سرنوشت من جور دیگری رقم خورد و رقیب خود را در عین ناباوری به زانو درآوردم.

وی ادامه داد: پس از آن‌که به زنجان برگشتم به علت دوران سخت بیماری و ناراحت‌کننده آن دوران نتوانستم به مشهد بروم و درنتیجه مدال خود را به آستان قدس رضوی ارسال کردم.

بختیاری با اشاره به اینکه زندگی در سایه‌ پربرکت امام هشتم، مایه‌ افتخار هر ایرانی است، تصریح کرد: تقدیم مدال طلا و نقره به حرم شریف امام رضا (ع) کوچک‌ترین اقدام بنده به عنوان یک خادم بود.

وی افزود: در حال حاضر هم خود را برای مسابقات لیگ برتر، مسابقات جهانی تایلند و جام باشگاه‌های آسیا در چین آماده می‌کنم تا پرچم کشورم را بار دیگر به اهتزاز درآورم.

قهرمان تکواندو استان زنجان خاطرنشان کرد: این قوت قلب و این احساسی که امام رضا (ع) در قلب من و دیگر دوستان قهرمانم می‌گذارد بالاترین آرامش است و باعث کسب مدال توسط قهرمانان کشورم می‌شود.

وی بیان کرد: از کودکی که مادرم قصه ضامن آهو را برایم تعریف می‌کرد، جور دیگری به آن امام همام ارادت دارم و امیدوارم که در آینده نیز سایه ایشان از سر من کم نشود.

بختیاری با اشاره رشته ورزشی تکواندو تصریح کرد: این رشته رزمی در کنار روش‌های تقویت جسمانی، از لحاظ تقویت روحیه و استقامت در زندگی، ذهن انسان را آماده می‌کند. همین‌طور جایگاه جهانی پیدا کرده است و شهرت بین‌المللی دارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر