logo
امروز : یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹
[ شناسه خبر : ۴۰۲۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

مدیران با شورای شهر ابهر هماهنگ نیستند

مدیران-با-شورای-شهر-ابهر-هماهنگ-نیستند
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: مدیران باید توجیه شوند اعضای شورای شهر نماینده مردم در شهر هستند و باید با کمک هم مشکلات پیش‌رو را حل کنند.

روح‌الله دودانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: یکی از مشکلاتی که در دوره ششم شورای شهر وجود دارد، عدم هماهنگی مدیران با شورای شهر است.

بیشتر بخوانید

وی با تأکید براینکه امیدوار هستیم با تشکیل دولت جدید و منصور علیمردانی به عنوان نماینده مجلس شهر ابهر این عدم هماهنگی حل شود، افزود: مدیران باید توجیه شوند که اعضای شورای شهر نماینده مردم در شهر هستند و باید با کمک هم مشکلات پیش‌روی شهر را حل کنیم‌.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه اداره برق در شریف‌آباد برای حذف تیربرق‌ها همکاری نمی‌کند تصریح کرد: این اداره اعلام می‌کند که برای این کار بودجه ندارد، این بودجه در شهر خرمدره و زنجان وجود دارد و در ابهر نیست.

وی به جذب قیر رایگان بیش‌تر برای ابهر اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به کنده‌کاری‌های زیادی که از سوی اداره  آب و فاضلاب و فیبر نوری در سطح شهر شده، بسیاری از خیابان‌ها و کوچه‌ها نیاز به آسفالت‌ریزی دارند.

دودانگه گفت: در گلشهر زمین‌هایی داریم که مسئول آن‌ها آموزش و پرورش است که باید اعلام کند به آن‌ها نیاز دارد یا نه که این اداره همکاری نمی‌کند و دیگران را به مشکل انداخته است.

وی با بیان اینکه نیاز است بیمارستانی در کنار اتوبان احداث شود، اظهار کرد: در تصادفات جاده‌ای آمبولانس زیر ۶۰ دقیقه به محل حادثه نمی‌رسد و این خدمات‌رسانی به بیماران را دچار مشکل می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با تأکید براینکه شهر ابهر تنها شهری است که کمربند شرقی و غربی ندارد، عنوان کرد: کامیون‌ها همگی داخل شهر هستند و سبب افزایش ترافیک در داخل شهر ابهر می‌شوند و احداث تیرپارک از بودجه شهردار نیز خارج است در اتوبان در مجموعه پاسارگارد باید یک تیرپارک احداث شود که این امر نیاز به جذب سرمایه‌گذار دارد.

وی تأکید کرد: ابهر تنها شهری است که در آن در مورد مسکن ملی به هیچ‌وجه خدمات دولت مشخص نمی‌شود.

وی بیان داشت: به خاطر نزدیکی راه‌آهن و شرکت‌های صنعتی که در ابهر مستقر هستند می‌توانیم یک منطقه آزاد تجاری و دفتر گمرگی راه بیندازیم که ترخیص کالا به گمرگ زنجان نرود ترخیص کالا در ابهر صورت بگیرد‌.

 دودانگه افزود: در حال حاضر فوریت‌های پزشکی ورودی ابهر و شریف‌آباد نیاز به آمبولانس دارند.

وی تصریح کرد: در دو سال اخیر یک رونق خاص در ابهر به وجود آمده بود و به‌دلیل باغ‌ها شهروندان مقیم تهران رغبت داشتند که به این شهر بیایند ولی بیش‌تر خانه‌باغ‌ها که سبب جذب گردشگر شده بود را خراب کردند. پیشنهاد می‌شود که یک باغ‌شهر تعریف و در قطعات مساوی تقسیم و همه امکانات در آن تعریف شود که این مسئله در جذب گردشگر بسیار مؤثر خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر