logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۴
[ شناسه خبر : ۴۰۲۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان مطرح کرد:

وزرا برای خدمت فعال آماده شوند

وزرا-برای-خدمت-فعال-آماده-شوند
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: مسئولیت وزاری انتخابی سخت است و آن‌ها وظیفه سنگین در قبال مردم دارند و باید برای خدمت فعال و پرکار بدون خستگی خودشان را آماده کنند.

حجت‌الاسلام علی ناصر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه نگاه زیبایی در قانون کشورمان است که اگر در همه پرسی‌ها و انتخابات هر فردی رأی‌ اکثریت را آورد مسئول می‌شود اظهار کرد: مسئول مربوطه با هر نگاه، سلیقه و وابستگی حزبی که دارا است سکان اداره کشور را به دست می‌گیرد و سعی می‌کند به مشکلات رسیدگی و به وعده‌هایی که داده است عمل کند.

بیشتر بخوانید

وی ابراز کرد: مردم با مشارکت بالا در این انتخابات به وظیفه ملی خود عمل کردند و حال نوبت منتخب مردم است که هدایت جامعه را به سوی پیشرفت عهده‌دار شود و گره از مشکلات مردم باز کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان عنوان کرد: در دوره چهاردهم مسعود پزشکیان با وجود نگاه‌های خاصی که داشت رأی اکثریت را کسب کرد و به‌عنوان رئیس جمهور از طرف مردم برگزيده شد.

وی با اشاره به اینکه مسعود پزشکیان یکی از شعارهایی که در سخنرانی‌ها و مناظرات خود داشت بحث مشورت و استفاده از نظرات‌ کارشناسان در موارد مختلف و ابعاد گوناگون بود ادامه داد: نگاه گفتمان ایشان دو پهلو بود و به نظر همین باعث شد که در بحث رأی اعتماد به افراد معرفی شده برای تصدی پست وزارت از جانب نمایندگان، اشتباه محاسباتی پیش آید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: آینده این دولت نتیجه معرفی‌ها از جانب رئیس جمهور با این رویه و تأیید آن‌ها از جانب نمایندگان مجلس است‌.

ناصر ابراز کرد: نکته بعد با وجود اینکه سال‌هاست مقام معظم رهبری بر نیروهای جوان و انقلابی تأکید داشتند و دارند ولی این راهبری مقام معظم رهبری رعایت نشد و پیرترین دولت در پس از انقلاب لقب گرفت.

وی افزود: همه باید بر سر کار باشیم و به فرموده رهبر انقلاب دست در دست هم برای آبادانی کشور بکوشیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: رئیس جمهور با انتخابات هیأت دولت و گرفتن رأی اعتماد از مجلس هدایت جامعه را بر عهده دارند و خدمت به مردم و در کنار مردم بودن را سر لوحه رفتار خود قرار دهند تا مشکلات مربوطه حل شود.

ناصر گفت: مسئولیت وزاری انتخابی سخت است و آن‌ها وظیفه سنگین در قبال مردم دارند و باید برای خدمت فعال و پرکار بدون خستگی خودشان را آماده کنند و با انتخاب استانداران و مدیران کاری و انقلابی تداوم پیشرفت همه جانبه نظام را عملی کنند و به‌ویژه در بحث معیشت و اقتصاد تمام توان خود را بگذارند.

وی عنوان کرد: در دیدار رهبری هم یک نمای کاملی از نحوه خدمت به مردم و نظام به کارگزاران نظام تبیین شد که امید است در میدان، عملیاتی شود و شعار صرف برای مسئولان نباشد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر