logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۰۸
[ شناسه خبر : ۴۰۲۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه پیام‌نور زنجان:

محور مقاومت رژیم صهیونیستی را درهم می‌کشند

محور-مقاومت-رژیم-صهیونیستی-را-درهم-می‌کشند-
رئیس دانشگاه پیام‌نور زنجان گفت: در آینده‌ای نزدیک محور مقاومت با ایمان و قدرت خود صهیونیست را در هم خواهد شکست و غزه روزگار دود و خون را به پایان خواهد رساند.

رویا کرمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه مدت زمانی است که غزه این باریکه کوچک با مردمی دارای قلب‌های بزرگ در فلسطین اشغالی زیر شدیدترین آتش موشک‌ها و بمب‌های ساخته شیاطین عالم در حال سوختن است اظهار کرد: آن‌چه در قاب رسانه در این روزها شاهد آن هستیم یک داستان غم‌انگیز تکراری به نام کشتن انسان‌های بی‌گناه توسط مدعیان آزادی و انسان‌مداری است.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه کشتن ۲۰ هزار کودک در جنگی که به یک سالگی خود نزدیک می‌شود بدون شک باید وجدان انسان‌های زیادی را در دنیا بیدار کند افزود: رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن بیمارستان‌ها، مدارس، اردوگاه‌ها و چادرهای محل زندگی مردم غزه تصویر بدون روتوش و شفافی از نسل‌کشی را در فلسطین به معرض تماشا گذاشته و هر روز به نقش تبهکارانه خود در منطقه رنگ و لعاب تازه می‌بخشد. 

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان عنوان کرد: آن‌چه رسانه‌ها امروز از غزه مخابره می‌کنند وجه متمایزی دردناک دارد که انسان را به فکر فرو می‌برد که جهان تا کجا در این منجلاب دروغ‌پراکنی فرو خواهد رفت.  

وی با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها همان خبرنگارانی هستند که در غزه از نزدیک در حال گزارش لحظه به لحظه جنگ نابرابر هستند و تاکنون ۱۷۵ نفر از آنان به شهادت رسیده‌اند اضافه کرد: از سویی نیز شبکه‌های وابسته به فاشیست جهانی در حال تطهیر چهره زشت رژیم صهیونیست در خاورمیانه است.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان عنوان کرد: رسانه‌های دورو، فلسطینی‌ها را «شیطان» معرفی می‌کنند و در عین حال از رژیم منحوس صهیونیستی به عنوان «قدیس‌های طلبکار» تمجید می‌کنند. 

کرمی گفت: از عواقب انسانی کشتار غیرقابل درک فلسطینی‌ها سخنی نمی‌گویند؛ جلوگیری از تامین نیازهای اولیه زندگی (غذا و آب) را نشان ‌نمی‌دهند و دوربین‌هایشان خاموش است. 

وی ادامه داد: خبرنگارانی که حتی برای یک بار به داخل دیوارها و حصارهای سیم‌خاردار که غزه را احاطه کرده‌اند، قدم نگذاشته و با میلیون‌ها انسانی که نسل‌های متمادی تلفات، دزدی، محرومیت‌ها، تحقیرها و... را تحمل کرده‌اند، مصاحبه نکرده‌اند و از خشونت‌کشنده‌ یک دولت حامی و در عین حال جانی گزارشی منتشر نکرده‌اند.

رئیس دانشگاه پیام نور استان افزود: این رسانه‌ها، رژیم صهیونیستی را مظلومانی معرفی می‌کنند که همیشه قربانیانی بی‌گناه بوده و از نظر آن‌ها فلسطینی‌ها، شرورهای همیشه مقصر هستند.

کرمی عنوان کرد: بمباران مدارس وابسته به سازمان ملل متحد را که خانواده‌های فلسطین در آن‌جا پناه‌ آورده‌اند را اشتباهی عادی در اقدامات نظامی جلوه می‌دهند.  

وی گفت: حمله به آمبولانس‌ها و انفجار راکت‌های حامل گاز فسفر سفید که تا استخوان ساکنان غزه را سوزانده نیز از دید و نگاه رسانه‌های تبلیغات‌چی رژیم صهیونیستی جامانده است و اما این موضوع‌ها هرگز از دید ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان دور نمی‌ماند.

رئیس دانشگاه پیام نور زنجان تصریح کرد: بدون شک آینده، حتی با خیل جمعیت سانسورچی و تبلیغات سوء علیه مقاومت، از آن مردم غزه خواهد بود و رژیم کودک‌کش در دریای خونی که به راه انداخته همچون دیگر سفاکان تاریخ غرق خواهد شد. 

کرمی خاطر‌نشان کرد: محور مقاومت با ایمان و قدرت صهیونیست را در هم خواهد شکست و غزه روزگار دود و خون را به پایان خواهد رساند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر