logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۲
[ شناسه خبر : ۴۰۲۴۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

تامین نیروی انسانی مدارس زنجان

تامین-نیروی-انسانی-مدارس-زنجان-
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان از تامین نیروی انسانی مدارس زنجان در سال جدید خبر داد و گفت: در این حوزه امسال نسبت به سال قبل شرایط نسبتاً پایداری را خواهیم داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ علی اسماعیلی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، از پیشرفت قابل توجه پروژه‌های ورزشی در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: بالغ بر ۳۵۳ میلیارد ریال برای ۱۰۳ پروژه ورزشی هزینه شده است.

بیشتر بخوانید

وی عنوان کرد: حدود ۶۰ پروژه آماده بهره‌برداری بوده و ۳۳ زمین چمن مصنوعی در حال حاضر در اختیار دانش‌آموزان قرار دارد. همچنین، احداث ۱۰ زمین چمن مصنوعی جدید نیز در دست اقدام است.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه به موضوع سرویس مدارس پرداخت و با اشاره به واگذاری مدیریت سرویس مدارس به شهرداری‌ها، از راه‌اندازی سامانه سپند برای ثبت‌نام سرویس مدارس خبر داد و افزود: دانش‌آموزانی که در این سامانه ثبت‌نام کنند، مشکلات کم‌تری خواهند داشت.

وی همچنین از جذب نیروهای جدید در بدنه آموزش و پرورش خبر داد و اعلام کرد که امسال نسبت به سال گذشته با کمبود نیروی کم‌تری مواجه خواهیم بود.

اسماعیلی با تاکید بر اهمیت تربیت نیروی معلم در دانشگاه فرهنگیان، از افزایش تعداد نیروهای جذب شده از این دانشگاه نیز خبر داد.

وی در ادامه در خصوص توزیع کتب درسی نیز گفت: تمامی کتب ابتدایی در اختیار مناطق آموزش و پرورش استان قرار گرفته و توزیع آن‌ها از ۱۸ شهریور آغاز خواهد شد. همچنین، بیش از ۸۰ درصد کتب متوسطه اول و حدود ۶۰ درصد کتب متوسطه دوم نیز آماده توزیع هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در زمینه توزیع کتب درسی در رتبه‌های برتر کشوری قرار دارد، از آمادگی کامل برای توزیع کتب درسی خبر داد.

در پایان، اسماعیلی به روند ثبت‌نام دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: ثبت‌نام پایه هفتم به ۹۵ درصد و پایه دهم به حدود ۶۰ درصد رسیده است.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر