logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۴۰۲۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
کارشناس حوزه:

رسانه‌های آگاه مظلومیت غزه را فریاد زدند

رسانه‌های-آگاه-مظلومیت-غزه-را-فریاد-زدند-
کارشناس حوزه گفت: نقش رسانه در بازتاب اخبار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی به بهترین شکل بود رسانه‌های آگاه مظلومیت غزه را فریاد زدند و این فریاد به گوش انسان‌های آزاده در سراسر جهان رسید و نفرت از رژیم صهیونیستی سراسری شد.

شبنم هادی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه طوفان‌الاقصی که توسط جوانان حزب‌الله به وقوع پیوست نشان دهنده مقاومت و شجاعت جوانان غیور حماس بود که در برابر رژیم منحوس صهیونیستی به نمایش گذاشته شد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در این حمله شکست سنگینی متحمل شد و برای جبران آن دست به جنایات وحشتناکی در غزه زد. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه شدت این جراحات در این عملیات چنان بالا بود که رژیم صهیونیست در شوک ماند چراکه انتظار چنین حمله سنگین از جوانان غیور حماس را نداشت اضافه کرد: در طوفان‌الاقصی شجاعت جوانان غزه به نمایش در آمد طوری که بازتاب‌های مختلفی در فضای مجازی داشت و رسانه در انعکاس درست و صحیح آن نقش اول را ایفا کرد.

کارشناس حوزه گفت: اگر رسانه و فعالیت‌های آن نبود بازتاب طوفان‌الاقصی چنان مطرح نبود رژیم صهیونیستی از این رویداد سوء استفاده می‌کرد و همانا پیروزی جوانان غزه در جنگ نابرابر به لطف خدا نزدیک است.

وی افزود: بعد از قضیه طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی چنان ضربه سنگین متحمل شد که تاکنون شکست خود را قبول نکرده و حملات به غزه ادامه‌دار شد و در این میان افراد بی‌دفاع زیادی به شهادت رسیده است.

 کارشناس حوزه با اشاره به اینکه رژیم غاصب صهیونیستی رسانه‌های قوی پای کار دارد که در عملیات طوفان‌الاقصی سکوت کردند و هیچ انعکاسی از حملات ارائه ندادند اضافه کرد: رسانه‌های همپا و هم جهت غزه و فلسطین واقعیت‌ها و شجاعت‌های زیادی از جوانان مقاومت به نمایش گذاشتند که تمام جهان در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی قیام کردند.

وی عنوان کرد: این موضوع نقش رسانه و فضای مجازی را به بهترین شکل ممکن می‌رساند که با انعکاس درست و به موقع اخبار و واکنش‌های مردم جهان خشم جهان از رژیم صهیونیستی را به معرض نمایش گذاشت. 

هادی‌نژاد عنوان کرد: نقش رسانه در بازتاب اخبار غزه و جنایات رژیم صهیونیستی به بهترین شکل بود رسانه‌های آگاه مظلومیت غزه را فریاد زدند و این فریاد به گوش انسان‌های آزاده در سراسر جهان رسید و نفرت از رژیم صهیونیستی سراسری شد.

وی گفت: اصحاب رسانه متعهد باید در خط مقدم موضع‌گیری در برابر ظالم باشند تا از حق مظلوم به بهترین شکل دفاع کنند و گاهی تنها یک عکس گویای هزاران مطلب ناگفته از جنگ و خونریزی است که قلم توان بیان آن را ندارد.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر