logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴
[ شناسه خبر : ۴۰۲۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
با حضور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان انجام شد؛

افتتاح پروژه‌های بخش‌های مرکزی و بزینه‌رود + عکس

افتتاح-پروژه‌های-بخش‌های-مرکزی-و-بزینه‌رود-+-عکس
در هفته دولت، با حضور مدیر نوسازی مدارس استان زنجان و نماینده مردم شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی چندین پروژه در بخش‌های مرکزی و بزینه‌رود شهرستان خدابنده به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ در ششمین روز از هفته دولت چندین پروژه در بخش‌های مرکزی و بزینه‌رود شهرستان خدابنده با حضور احمد بیگدلی نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی،جواد تاراسی فرماندار و معاونان وی، بخشداران و تعدادی از مسئولان این شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید

ابتدا مسئولان در شهر کرسف حضور یافته و طرح انتقال کانال آب شهر کرسف با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

سپس مسئولان به روستای دوغانلو رفتند و با حضور جمع کثیری از مردم روستا پروژه به‌سازی و آسفالت راه این روستا به مقدار ۳.۵ کیلومتر با اعتبار ۱۳۰ میلیارد ریال با پیمانکاری شرکت مهرنگ راه‌مسیل حصار افتتاح شد.

طرح بعدی پروژه زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای دلایر سفلی با ابعاد ۱۵۰۰ متر مربع و 50 در 30 بود که با اعتبار 20 میلیارد ریال و با مشارکت اعتباراتی دهیاری روستا و اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

پرژه بعدی به‌سازی و آسفالت راه روستایی سعید آباد -سعید محمد از توابع بخش مرکزی بود که با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال و به مقدار ۷.۳۰۰ کیلومتر افتتاح شد.

مسئولان سپس به روستای کهلا رفتند و آموزشگاه هشت کلاسه این روستا را با حضور مدیر نوسازی مدارس استان زنجان و مدیریت آموزش و پرورش بخش بزینه‌رود و کثیری از مردم با اعتبار ۱۹۳ میلیارد ریال با دیوار کشی ۱۰۸ متر طول و هم چنین محوطه سازی یک هزار و 987 متر مربع افتتاح کردند.

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر