logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۱
[ شناسه خبر : ۴۰۲۰۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان مطرح کرد:

آموزش رایگان بدمینتون برای اصحاب رسانه

آموزش-رایگان-بدمینتون-برای-اصحاب-رسانه
رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان گفت: در نظر داریم برای اصحاب رسانه و خبرنگاران یک سانس رایگان بدمینتون در نوبت صبح و یا بعد از ظهر برگزار کنیم.

غلامرضا باقری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه ورزش پرتحرک و چربی‌سوز بدمینتون باعث افزایش تمرکز و تناسب اندام می‌شود، گفت: سعی بر این است اصحاب رسانه و خبرنگاران پرتلاش استان در یک سانس به طور رایگان آموزش ببینند و از این رشته لذت ببرند.

بیشتر بخوانید

وی با اشاره به مسابقات لیگ دسته یک  بدمینتون در بخش بانوان عنوان کرد: نماینده زنجان با کسب مقام اول بین چهار تیم اصلی به لیگ دسته یک کشوری صعود کرد.

رئیس هیأت بدمینتون ادامه داد: امیدواریم با جذب حامی خوب و یک تیم قوی، نماینده شایسته‌ای برای استان باشیم و در نهایت به سوپر لیگ بدمینتون کشوری صعود کنیم.

وی با اشاره به بخش آقایان که مقتدرانه به مرحله نهایی صعود پیدا کردند، تصریح کرد: بین نماینده شهرهای قزوین، تهران و گرگان، تیم زنجان به عنوان «تیم اولی» به لیگ دسته یک کشوری صعود کرد.

باقری اظهار داشت: امیدواریم این تیم مانند بخش بانوان حامیان خوبی را جذب کند، با توجه به سیاست‌ کلی هیأت بدمینتون برگزاری مسابقات در بخش خصوصی و شهرستان‌ها نیز اتفاق افتاده و وارد کار شوند و هیأت هم بر آن‌ها نظارت داشته باشد.

وی با اشاره اینکه بازیکنان زنجانی در سوپر لیگ بدمینتون اردکان یزد بازی می‌کنند، گفت: مهدی انصاری، سروش اسکندری و معین مقدم از جوانانی هستند که در این تیم مشغول به فعالیت هستند. امید است در بخش بانوان هم این اتفاق درخشان پیش آید.

رئیس هیأت بدمینتون استان زنجان ابراز کرد: از سال گذشته یک هزار و ۳۰۰ نفر بازیکن سازمان‌یافته بیمه شده داشتیم که سعی بر این است این اعداد را به ۲ هزار نفر برسانیم. غیر از بیمه و سازمان‌یافته ۶ هزار بدمینتون‌باز فعالیت مستمر دارند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر