logo
امروز : شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۴۰۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فیلم؛

گزارشی از ایثار در دل شهر حلب

گزارشی-از-ایثار-در-دل-شهر-حلب-
گروهی از پزشکان و پرستاران در اقدام خداپسندانه به مناطق کم‌برخوردار زنجان سفر می‌کنند تا با ارائه خدمات‌درمانی لبخند را بر لبان مردمان این مناطق بنشانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ در اقدامی خداپسندانه و قابل تحسین، گروهی متشکل از پزشکان و پرستاران داوطلب، با انگیزه خدمت به هموطنان محروم، به مناطق کم‌برخوردار روستایی و شهری استان زنجان سفر کرده‌اند. این گروه جهادی با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به مردم این مناطق، گامی موثر در جهت کاهش شکاف‌های موجود در دسترسی به خدمات پزشکی برداشته است.

بیشتر بخوانید

در شهر از حلب جایی که کوچه‌های خاکی و خانه‌های ساده حکایت از سادگی و صفای دل مردمانش دارد، اتفاقی می‌افتد که لبخند را بر لبان بسیاری می‌نشاند. گروهی از  پزشکان و پرستارانی که دل‌هایشان از مهر و محبت لبریز است، به صورت خودجوش راهی مناطق محروم و کم‌برخوردار شدند.

آن‌ها با کوله‌باری از دانش، تجربه و عشق، به روستاها و محله‌های محروم می‌روند تا مرهمی بر دردهای بی‌پناهان باشند. دست‌های گرمشان، تب بیمار را فرو می‌نشاند و نگاه مهربانشان، دل‌های شکسته را تسکین می‌دهد.

این فرشتگان زمینی با عشق و ایثار خود، به ما یادآور می‌شوند که انسانیت هنوز زنده است و می‌توانیم با همدلی و کمک به همدیگر، دنیای بهتری برای خود و آیندگان بسازیم.

این فیلم تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های ارزشمند گروه‌های جهادی پزشکی در استان زنجان را نشان می‌دهد.

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر