logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۴۰۱۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه خرمدره:

شهادت شهید رئیسی باعث ماندگاری وی شد

شهادت-شهید-رئیسی-باعث-ماندگاری-وی-شد
امام جمعه خرمدره گفت: خداوند بندگان مخلص خود را تکریم می‌کند. همه لطف‌ها از جانب خداست و اما خداوند نسبت به بندگان خوب لطف ویژه دارد و شهادت شهید رئیسی، آن انسان عزیز را ماندگارتر کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره با اشاره به بزرگداشت هفته دولت و خدمات فراوانی که در قالب نظام اسلامی به کشور صورت گرفته است اظهار کرد: شهدای خدمت نسخه به‌روز شده شهید رجائی و باهنر است. 

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه خداوند بندگان مخلص خود را تکریم می‌کند. همه لطف‌ها از جانب خداست؛ اما خداوند نسبت به بندگان خوب لطف ویژه دارد افزود: شهادت شهید رئیسی، آن انسان عزیز را ماندگارتر کرد. 

امام جمعه خرمدره عنوان کرد: شهید رئیسی به تعبیر رهبر معظم انقلاب الگوی مدیریت است وی مردمی بود، رعایت تعامل و عزّتمندی در سیاست خارجی، معتقد به توانایی‌های داخلی و دارای اهتمام به طرح‌های بزرگ، زنده کردن امید و اعتماد در مردم و اهتمام به طرح‌های بزرگ و صراحت در اعلام مواضع انقلابی و دینی و بسیاری دیگر از خصلت‌های انقلابی را در خود پرورش داده بود.

وی ادامه داد: این موارد را گفته شد تا به عنوان یک الگو ثبت شود و معلوم بشود کسی که رئیس قوّه‌ مجریه‌ی یک کشور است، می‌تواند مجموعه‌ این خصوصیّات عملی و فکری و قلبی و مانند این‌ها را با همدیگر داشته باشد.

زاهدی‌پور تصریح کرد: از امتیازات دولت چهاردهم بهره‌مندی از برکات اقدامات زیربنایی دولت شهید رئیسی است و به لطف خداوند به‌تدریج به ثمر خواهد نشست. 

وی با بیان اینکه کابینه دولت چهارم از مجلس رأی اعتماد گرفت و مسئولیت رسمی هم از همان زمان آغاز شده است عنوان کرد: مسئولیت اصلی و محوری کابینه با شخص رئیس جمهور و نمایندگان است و نسبت دادن برخی مسائل به رهبری نه درست است و نه مصلحت که باید دقت شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر