logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۸
[ شناسه خبر : ۴۰۰۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار ابهر مطرح کرد:

شهرداری ابهر به استقبال مهر می‌رود

شهرداری-ابهر-به-استقبال-مهر-می‌رود
شهردار ابهر گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس شهرداری ابهر اقدامات لازم را جهت بازگشایی باشکوه مدارس انجام می‌دهد.

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری، عباس‌رضا حیدری امروز بعد از ظهر در جلسه بازگشایی مدارس، گفت: با توجه به اهمیت مسأله تعلیم و تربیت و ایجاد محیطی مناسب جهت فراگیری علم و دانش برای دانش‌آموزان شهرداری ابهر هر ساله همزمان با نزدیک شدن به ماه مهر و بازگشایی مدارس، در شهریور ماه اقدامات متعددی را در راستای طرح استقبال از مهر به ‌منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان اجرایی می‌کند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: در همین راستا اقدامات متعددی از قبیل رنگ‌آمیزی دیوار مدارس مشرف به معابر اصلی، ایمن‌سازی معابر منتهی به مدارس و تردد دانش‌آموزان با خط‌کشی معابر و نصب علائم هشداردهنده، لکه‌گیری و به‌سازی آسفالت معابر، پاک‌سازی و رفت و روب معابر منتهی به مدارس، شستشوی مخازن زباله و جمع‌آوری نخاله‌های اطراف مدارس را در دستور کار دارد.

شهردار ابهر با تأکید بر ضرورت هماهنگی تمام واحدهای شهرداری در راستای پروژه مهر، اظهار کرد: باید تلاش شود از عملکرد جزیره‌ای و پراکنده در این زمینه پرهیز شود زیرا سبب نارضایتی مردم و اتلاف زمان می‌شود.

وی با یادآوری اینکه باید با جدیت وارد مقوله زیباسازی شهری شد، ادامه داد: ابهر دومین شهر بزرگ استان و دروازه فرهنگ و تمدن شمال‌غرب کشور است لذا باید زیباسازی آن به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

 حیدری با انتقاد از وجود حفاری‌های متعدد در سطح شهر که توسط سایر دستگاه‌ها انجام شده است، خاطرنشان کرد: گاهی وجود این حفاری‌ها زحمات شهرداری را زیر سوال می‌برد، لذا ترمیم حفاری‌ها باید مورد توجه دستگاه‌هایی که حفاری را انجام داده‌اند قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه مدیران نواحی باید مدام نسبت به رصد و پایش ناحیه خود اقدام کنند، ادامه داد: در همین راستا پایش ساخت و ساز غیرمجاز و سد معبر باید با دقت مورد رصد قرار گیرد و موارد تخلف به اجراییات گزارش داده شود.

شهردار ابهر با بیان این مطلب که در مراقبت از اموال شهرداری نیز باید جدی بود، ادامه داد: در کنار مسئولان نیازمند اهتمام جدی مردم در این زمینه هستیم باید از بیت‌المال مانند مال خود نگهداری کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر