logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۵۷
[ شناسه خبر : ۴۰۰۱۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
شهردار ابهر:

2 میدان جدید به ابهر افزوده می‌شود

2-میدان-جدید-به-ابهر-افزوده-می‌شود
شهردار ابهر گفت: در جهت سهولت تردد و آسایش شهروندان دو میدان جدید در ورودی شهر از سمت کمربندی به ابهر افزوده می‌شود.

عباس‌رضا حیدری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: با توجه به کارهای خوبی که در سطح شهر ابهر انجام می‌شود، این امر باعث شده که شهرهای مجاور از کارهای انجام شده در شهر الگوبرداری کنند.

بیشتر بخوانید

وی تصریح کرد: برای ساماندهی ورودی ابهر از سمت عوارضی تا داخل شهر و در انتهای خیابان طالقانی شمالی و بلوار انقلاب اسلامی نیاز به احداث دو میدان است.

شهردار ابهر افزود: در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل دادگستری، دادستان، بازرسی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسکن و شهرسازی و بازرسی استان زنجان، فرماندار و شورای تأمین شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر ابهر تشکیل شد، اعضا به اتفاق بر این نظر تأکید کردند که دو میدان برای این نقاط طراحی و اجرا شود.

وی عنوان کرد: میدان فضایی برای مکث و مانایی شهروندان است. چه در گذشته که میادین به‌عنوان محل داد و ستد شهروندان بودند و چه امروزه که میادین به‌عنوان گلوگاه‌های ارتباطی و فضاهایی برای حرکت شهروندان‌ دارای اهمیت هستند.  

حیدری هدف از اجرای این طرح‌ها را سهولت تردد در ورودی شهر و آسایش شهروندان عنوان کرد و گفت: فعالیت‌های عمرانی شهرداری تداوم داشته و عملیات عمرانی جدول‌گذاری، احداث پیاده‌راه و جاده سلامت جنب بلوار شورا حد فاصل شریف‌آباد تا دانشگاه پیام‌نور در راستای رفاه و آسایش شهروندان در حال اجراست که پیگیر تسریع در اجرای این پروژه‌ها هستیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر