logo
امروز : یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۳۹۹۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

در حق جودوکاران خیانت شد

در-حق-جودوکاران-خیانت-شد-
شنیده‌ها حاکی از آن است که جودوکاران در رده سنی نوجوانان و جوانان از شرکت در مسابقات و رقابت‌های تیم ملی بازمانده‌اند که دلیل آن بروز اختلافات بین رئیس فدراسیون و هیأت استان زنجان بوده است.

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ شنیده‌ها حاکی از آن است که جودوکاران در رده سنی نوجوانان و جوانان از شرکت در مسابقات و رقابت‌های تیم ملی بازمانده‌اند که دلیل آن بروز اختلافات بین رئیس فدراسیون و هیأت استان زنجان بوده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی موج‌رسا با بیان اینکه در چند ماه گذشته فدراسیون جودو با رئیس هیأت استانی دچار اختلاف شده و تمامی فعالیت‌های هیأت را با مشکل جدی مواجه کرده است، گفت: به‌ طوری که حتی جودوکاران مستعد زنجانی نیز از اعزام به مسابقات کشوری محروم شدند.

 وی افزود: این اقدام غلط موجب نگرانی ورزشکاران، همینطور داوران و مربیان شد، چراکه مربیان از اجازه حضور در هیچ دوره و مسابقات را ندارند و از تمامی آزمون‌های ارتقا درجه و حکم بازمانده‌اند.

 این منبع آگاه با اشاره به اینکه همچنان این اختلافات ادامه دارد و اعضای هیأت بلاتکلیف هستند، گفت: برخورد سلیقه‌ای رئیس فدراسیون باعث شده تا جودو استان با تحریم مواجه شود و علاوه بر آن امکان حضور دو داور بین‌المللی نیز در رقابت‌ها مقدور نباشد.

وی ادامه داد: در انتخابات رئیس هیأت جودو با انتخاب صد درصدی برگزیده شدند و نظر همه نسبت به ایشان مثبت بود ولی در حال حاضر با فدراسیون (میراسماعیلی) دچار مشکل شده و تحت فشار هستیم.

 این منبع آگاه با اشاره به اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی جودو برگزار شد، عنوان کرد: جودوکاران زنجانی به دلیل تحریم و اذیت از سوی فدراسیون امکان حضور در مسابقات را نداشتند.

 وی خاطرنشان کرد: بر اساس کدام قانون فدراسیون اجازه دارد که مانع شرکت ورزشکاران در رقابت‌ها شود در صورتی که این عمل ناشایست کاملا غیرقانونی است.    

 

 

 

 

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر