logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۹
[ شناسه خبر : ۳۹۷۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود مطرح کرد:

ادامه روند آسفالت آزادراه زنجان به تبریز

ادامه-روند-آسفالت-آزادراه-زنجان-به-تبریز-
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: پروژه اجرای روکش آسفالتی آزادراه زنجان به تبریز با اعتبار اولیه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، در دو مقطع پیش‌بینی و برآورد شده که در حال انجام است.

میثم زارعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه اجرای روکش آسفالت آزادراه زنجان به تبریز با اعتبار اولیه بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان، در دو مقطع پیش‌بینی و برآورد شد گفت: با تجهیز کارگاه در اواخر فصل بهار آغاز و اجرای پروژه در مقطع نخست در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید

وی اظهار کرد: تراش آسفالت به ضخامت هفت سانتی‌متر و تمام عرض در حال انجام است که حدود دو کیلومتر از این مقطع آسفالت شده و اجرای روکش آسفالتی نیز حدود ۱۵۰ متر طول در یک لاین (کُندرو) از باند شمالی انجام می‌شود.   

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود با بیان اینکه تصادفات جاده‌ای با آمار بالا در کشور ایران به یک موضوع بحرانی تبدیل شده که سالانه شاهد از دست دادن جان حدود ۲۰ هزار نفر از هموطنان در این صحنه‌ها هستیم عنوان کرد: تعداد بالای ۳۰۰ هزار نفر نیز در این تصادفات راهی بیمارستان شدند و درصد قابل توجهی از این مصدومان با قطع عضو و خسارت جبران‌ناپذیری را به خانواده و جامعه تحمیل می‌کند. 

وی افزود: عامل و دلیل اصلی تصادفات جاده‌ای خطای انسانی است که مهم‌ترین دلیل خطای انسانی نیز خستگی و خواب‌آلودگی گزارش شده است که نیاز اساسی جهت ارتقاء فرهنگ رانندگی و آموزش‌های لازم بیش از پیش احساس می‌شود.    

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر