logo
امروز : جمعه ۴ آبان ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۳۹۶۹۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر:

کریدور جنوب ابهر به قیدار متصل می‌شود

کریدور-جنوب-ابهر-به-قیدار-متصل-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر ابهر گفت: به زودی کریدور جنوب شهر ابهر به جاده قیدار متصل ‌می‌شود که در بحث ترافیک مثبت و سازنده عمل خواهد بود‌.

سعید بهاوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ گفت: کل مساحت شهرک آپادانا ۲۷ هکتار بوده که بالغ بر ۵۴۶ قطعه مسکونی در این شهرک ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید

وی به کاربری‌های این شهرک گریزی زد و افزود: کلیه کاربری‌ها اعم از کاربری فرهنگی به متراژ ۴ هزار مترمربع، کاربری ورزشی به متراژ ۵ هزار و ۸۰۰ مترمربع کاربری آموزشی ۱۶ هزار مترمربع و کاربری درمانی ۳ هزار مترمربع تعبیه خواهد شد، در این شهرک با مشکلات عدیده‌ای مواجه بود و برای این کاربری‌ها باید سرانه تعریف شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ابهر با بیان اینکه از امروز صدور پروانه انجام خواهد شد، تصریح کرد: با مراجعه به شهرداری جهت اقدام به کسب پروانه تمهیدات لازم صورت بگیرد.

وی با تقدیر از معاونت عمرانی، معاونت امور مالی و اعضای شورا، ادامه داد: در بحث توسعه شهری، تفکیک‌ها و هر موضوعی که در سطح شهر موجب پیشرفت ابهر می‌شود پای کار بوده و مسائل پیش رو را مثبت ارزیابی کردند.

بهاوری با اشاره به پیش‌رو بودن اتصال کریدور جنوب شهر، خاطرنشان کرد: مسافتی از این مسیر در سال گذشته از میدان مادر تملک شد و با صحبت‌هایی که با مالکین صورت گرفته بیش از چهار قطعه زمین باقی مانده است، به محض اینکه تملک این قطعات صورت بگیرد به زودی شاهد اتصال کریدور جنوب شهر به جاده قیدار خواهیم بود که در بحث ترافیک مثبت و سازنده خواهد بود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر